قیمت خرید کود ارگانیک ورمی کمپوست در تبریز

بازار کود ایران اقدام به عرضه کود ارگانیک ورمی کمپوست در تبریز و دیگر مناطق استان آذربایجان شرقی با قیمت خرید مناسب و کیفیت تضمین شده نموده است.
کشاورزی استان آذربایجان شرقی به دلیل داشتن آب و هوای مساعد و خاک حاصلخیز پیشرفت ‌های بسیار زیادی در بخش کشاورزی داشته است اما متأسفانه استفاده بسیار زیاد کشاورزان این استان و دیگر مناطق ایران موجب بروز اثرات مخرب زیست محیطی گشته است و کشاورزی صنعتی را با چالش مواجه نموده است.
مصرف بی ‌رویه کود های شیمیایی علاوه بر تخریب محیط زیست باعث کاهش کیفیت محصولات کشاورزی شده و یکی از مهم‌ترین عوامل شیوع سرطان به ویژه سرطان معده می‌ باشد.
امروزه مناسب ‌ترین راه حل برای جلوگیری از بروز این آسیب‌ ها را در بخش کشاورزی استفاده از کود های بیولوژیک دانسته ‌اند و بسیاری از بخش‌ های دولتی از جمله وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی برای فرهنگ سازی و پیشبرد استفاده از این کود ها تبلیغات وسیعی را در این زمینه انجام می‌دهند.
بازار کود ایران نیز در همین راستا اقدام به عرضه کود ورمی کمپوست با بهترین آنالیز و کیفیت در سطح کشور نموده است که شما می توانید برای خرید از طریق همین آگهی اقدام نمایید.
a

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *