قیمت انواع کمپوست قارچ خوراکی

معروف ترین نوع قارچ های خوراکی که در کشور ما نیز به آن توجه ویژه ای شده است، قارچ دکمه ای می باشد. کمپوست قارچ دکمه ای را می توان به سه شکل مورد استفاده قرار داد.
 روش اول به روش قفسه ای معروف است که در آن سالن کشت را به صورت قفسه هایی که از چند طبقه تشکیل شده اند، پارتیشن بندی می کنند و ابعاد این قفسه ها به محل قرار گیری شان در سالن بستگی دارد ولی بطور معمول، عرض این قفسه ها را در ابعاد ۸۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانت در نظر می گیرند و طول آن ها را هم با توجه به طول سالن کشت می سازند.
دو روش دیگر نیز برای کشت قارچ خوراکی وجود دارد که عبارتند از روش جعبه ای و روش کیسه ای که در کشور ما چندان مورد توجه نیستند و آنچه که در کشت قارچ دکمه ای عرف است، همان روش قفسه ای می باشد زیرا با این روش می توان از فضا حداکثر استفاده را کرد.
شرکت تولیدی تجاری ct7 ارائه دهنده انواع کمپوست های قارچ خوراکی در کشور می باشد و به قیمت درب کارخانه تمام محصولات خود را روانه بازار می کند. ازجمله کمپوست های قارچ خوراکی ارائه شده در این شرکت می توان به کمپوست قارچ دکمه ای، صدفی ، شیتاکه و … اشاره کرد که از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند. جهت خرید و ارائه قیمت به شما قارچ کاران گرامی کافیست از طریق شماره های زیر با واحد بازرگانی و تجاری شرکت ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *