قیمت اسید هیومیک پودری و نحوه مصرف

قیمت اسید هیومیک

قیمت اسید هیومیک پودری کاملا ارگانیک در بازار با توجه به نوع مرغوبیت، و غلظت آن مشخص می شود. و انواع مختلف کود اسید هیومیک در نمونه های مایع، پودری، و غیره. نحوه مصرف آن در باغات و یا مزارع کاملا با هم متفاوت می باشد. پس در زمان خرید کودهای اسید هیومیک تنها قیمت ملاک نیست بلکه کشور سازنده آن، و نحوه مصرف، و بسیاری موارد دیگر مهم می باشد که می توان از متخصص فروش این کود جویا شد.

قیمت اسید هیومیک

قیمت خرید اسید هیومیک در انواع مختلف آن در تمامی مراکز عرضه این محصول مانند شرکت تعاونی ها، فروشگاه های عرضه محصولات سم و کود، و غیره. اختلاف بسیاری وجود دارد، و برد با خریدارانی می باشد که این کود را بدون واسطه و با قیمت اصلی آن خریداری کنند.

قیمت اسید هیومیک پودری

قیمت کود اسید هیومیک در نمونه های مختلف پودری، مایع، ارگانیک، و امثال اینها با توجه به کشور سازنده آن مشخص می شود. که در میاند این کشورهای سازنده می توان به سوئیس، اسپانیا، و امثال آن  اشاره داشت که قیمت گزاری محصولات هیومیکی این کشورها در بازار ایران از کیلویی ۱۰۰ هزار تومان شروع شده و تا مرز ۲۰۰ هزار در هر کیلو می رسد.

قیمت اسید هیومیک

قیمت اسید هیومیک

قیمت اسید هیومیک توسط وارد کننده اصلی

تمامی افزایش قیمت ها در بازار به دلیل وجود دلالان سودجو و واسطه های بسیار می باشد در امر رسیدن این کود از کارخانه به دست مصرف کننده. حال اگر همین کود را از تامین کننده اصلی آن و از درب کارخانه خریداری کنیم بدون شک درصد بسیاری از هزینه ها برای ما کاهش می یابد. قیمت کود اسید هیومیک در نمونه های مختلف درب کارخانه از کیلویی ۴۰ هزار تومان شروع شده و در نهایت تا مرز ۸۵هزار در هر کیلو نیز ادامه پیدا می کند.

قیمت اسید هیومیک

نحوه مصرف انواع اسید هیومیک

مقدار مصرف کود اسید هیومیک در مزارع و باغات مختلف کاملا با هم متغییر می باشد، و می بایست با متخصص و یا گیاه پزشک مشورت کرد ولی نحوه مصرف این کود به شیوه های مختلفی از جمله آبیاری قرقابی، آبیاری بارانی، و محلول پاشی می باشد.

  1. به گونه ای که این کود را درون آب مخزن حل کرده و در مسیر آبیاری زمین قرار دهیم.
  2. در برخی موارد به وسیله سم پاش عمل محلول پاشی را می توان انجانم داد.
  3. در باغات نیز می توان به صورت مستقیم و اندازه معین در پای درخت استفاده کرد.

قیمت اسید هیومیک

تاثیرات کود اسید هیومیک در کشاورزی ایران

خاک ایران از نظر منابع غذایی در پایین ترین رتبه در دنیا قرار دارد که در آمار رسمی سازمان آب و خاک درصد عناصر غذایی آن زیر صفر می باشد. و استفاده از انواع مختلف کود اسید هیومیک سبب می شود تا تغییراتی در آن به وجود آید که در پایین به آن اشاره می کنیم.

  • درصد شوری و قلیا یی خاک تا حد بسیار زیادی کاهش یابد و کاملا کنترل شود.
  • سبب ساختار شکنی در خاک می شود و باعث می شود تا سر سختی خود را کاملا از دست بدهد.
  • افزایش چند برابری ریشه در گیاهان و درختان را نیز به همراه دارد.
  • جذب منابع غذایی در تمامی محصولات زراعی تا چند برابر افزایش می یابد.
  • استقامت میوه درختان و گیاهان در برابر عوامل محیطی بسیار بالا می رود.

قیمت اسید هیومیککشاورزی ایرانکشاورزی ایران

  انواع بسته بندی

کودهای اسید هیومیک پودری اغلب در بسته بندی های ۱، ۵، و ۱۰ کیلویی می باشد که جهت سهولت در حمل و نقل و قرار گرفتن در لیست تخفیفات ویژه در پک های ۱۴، ۲۰، و ۳۰ کیلویی می باشد. که این پک ها بعد از روانه شدن به بازار به بسته بندی های کوچکتر تبدیل می شود.

قیمت اسید هیومیک

سفارش محصول

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید محصول یا بدست آوردن لیست قیمت ها می توان با مشاورین قوی مجموعه بزرگ باران کود تماس برقرار کرد.

منبع : هیومیک اسید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *