فروش کود مرغی ارگانیک با npk 3-2-2

فروش کود مرغی ارگانیک با npk 3-2-2 چه تاثیری روی خاک و روند کشاورزی کشور ایران میتواند داشته باشد؟
متن خبر (اجباری)     در فرآیند تولید و فروش کودهای مرغی ارگانیک کامل با npk متفاوت برای کشاورزی امروزی یک سری مزیت های لازم به ذکر موجود دارد که باید برای آشنایی هرچه بیشتر کشاورزان با این محصول آگاهی کامل به آنها داه شود.
کشور ایران سالیان سال از بابت کشاورزی رشد چمشگیری داشت اما طی دهه گذشته با بهره برداری بی رویه از خاک و چاه ها، رونق کشاورزی هم به طور وحشتناک با رکود مواجه شده است.
اما کشورهای اروپایی سریعا جلو پیشروری این فرسایشات را گرفته و بیش از 98 درصدشان از کودهای دامی غنی شده استفاده کردند تا خاکشان غنی شود. قدرت کودهای دامی رابطه عکس با چثه حیوانات دارد. یعنی هرچه دام کوچکتر قدرت کود آن بیشتر است. به همین دلیل کود مرغی قویتر از کود گوسفند و گاو است.
کشاورزان ایرانی بدون اینکه استراحتی یا زمانی برای بازسازی و بازیابی انرژی به خاک بدهند پشت سر هم کشت . کار، کودپاشی شیمیایی و سم پاشی روی خاکشان انجام دادند. این خاک مرغوب پس از گذشت چندسال ناملایمتی با آن تبدیل به سنگلاخ و آجری سفت گشته که هیچ گیاهی در آن قدرت ریشه دوانی ندارد.
به راحتی میتوان با استفاده از کود های مرغی ارگانیک که با npk مختلف که متعادل ترین آن 3-2-2 است و در بازار به شکل گسترده به فروش میرسد. این روند نزولی کشاورزی را به سمت صعودی تغیر داد. و هر ساله علاوه بر برداشت محصولی زیاد و با کیفیت خاکی بهتر و بارورتر از قبل هم داشته باشیم.
تولید کننده گان کود مرغی ارگانیک تمامی تلاش شان بر این است که به غنی سازی خاکهای کشور کمک محسوسی داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *