فروش کود بیولوژیک تک

عرضه کنندگان کود مرغی پلیتی درخواست شما را به صورت ویژه و در کمترین زمان
در اختیار شما قرار میدهد.برای خرید کود بیولوژیک مرغوب و خالص باید به
مرکز فروش معتبر مراجعه کرد و از برندهای شناخته شده استفاده کرد.
برخی نظریه پردازان در عرصه کود دهی میگویند مصرف کود اصلی و پایه و زیر بنای زمین باید از نوع آلی و بیولوژیک باشد و در کنار آن کودهای شیمیایی هم به صورت بهینه مصرف شود. در صورتیکه این یک اشتباه بزرگ است کودهای شیمیایی که چندین سال است در امریکا دور ریخته شده اند و غیر قابل مصرف شناخته شده اند چگونه در کشور ما هنوز کشاورزان و متاسفانه برخی کارشناسان اصرار به استفاده آن دارند؟ باید چقدر دیگر ضرر و زیان بابت کودهای شیمیایی بدهند تا آن را منسوخ شده بدانند؟
امروزه فقط و فقط کودهای آلی و بیولوژیک مفید هستند و هیچ خطری برای سلامتی خاک و گیاه و بشریت ندارند.


فروش کود بیولوژیک مرغوب

کود های بیولوزیک به دلیل دارا بودن منشا طبیعی و وجود ترکییاب از عناصر مختلف و موجودات زنده هوازی شرایط مناسبی را برای رشد گیاه و افزایش فروش محصولات در بازار های داخلی و خارجی فراهم می کند.
ارتقا ویژگی ظاهری محصولات و میوه ها در جلب مشتری و خریداران و عرضه به بازار های داخلی و خارجی و صادرات آن ها به نقاط مختلف دنیا بسیار موثر است. استفاده مناسب و به موقع و با آگاهی از نوع کود و گیاه کیفیت میوه را افزایش و به دنبال آن با افزایش عرضه به بازار صادرات میزان سوددهی کشاورزان افزایش خواهد یافت که خود ورود ارز به این طرق بر اقتصاد کشور تاثیر به سزایی خواهد داشت. کود ها ببولوژیک نیازهای غذای گیاه را تامین کرده و سبب بهره برداری و افزایش مناسب  میزان برداشت محصولات کشاورزی خواهد شد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *