فروش کود اسید هیومیک پودری

کود اسید هیومیک

کود اسید هیومیک پودری با تاثیرات شگفت انگیزی که بر فرایند رشد گیاه می گذارد، از طریق اینترنتی به فروش می رسد و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

کود اسید هیومیک به عنوان تاثیر گذارترین انواع کود در رشد و گسترش تولید مزرعه ها و باغات می باشد.

کود اسید هیومیک

امروزه از این نوع کود جهت تقویت گیاهان و افزایش میزان باردهی محصولات با اصول مقاوم سازی گیاه و تسهیل فرایند تعریق استفاده می شود.

گفتنی است، مصرف کود اسید هیومیک پودری فواید و مزایای بسیار زیادی دارد که کشاورزان و باغداران را به مصرف این محصول ترغیب می نماید.

کود اسید هیومیک پودری

کود هیومیک در دو نوع مایع و جامد در دسترس است. اما نوع جامد آن که همان کود اسید هیومیک پودری می باشد، خلوص بیشتری داشته و لذا مکانیزم اثر بهتری نیز دارد.

این کود با داشتن انواع اسیدهای مورد نیاز گیاهی قابلیت افزایش باردهی و کیفیت بار را به ارمغان می آورد. لذا اغلب کشاورزان و باغداران در صدد مصرف این کود می باشند.

 کود اسید هیومیک

مزیت های استفاده از کود اسید هیومیک

  • بهبود کیفیت و افزایش کمیت محصولات زراعی و باغی
  • افزایش تعداد جوانه، شکوفه و حجیم نمودن میوه ها
  • مقاوم نمودن گیاه در برابر خشکی
  • افزایش فعالیت های میکرو ارگانیسم های مفید خاک
  • قابلیت کلات کنندگی عناصر ریز مغذی مثل آهن
  • افزایش قابلیت جذب مواد معدنی توسط گیاه
  • افزایش جذب سایر کودهای شیمیایی
  • افزایش چشمگیر مقاومت گیاه در برابر شوری و کم آبی
  • تقویت ریشه گیاه
  • آسان نمودن فرایند تعریق گیاهی

کود اسید هیومیک

نحوه مصرف کود اسید هیومیک

باید توجه داشت میزان استفاده ی کود اسید هیومیک بسته به میزان بذر متغیر است. اذا با توجه به میزان بذر باید تناسب استفاده از کود رعایت گردد.

اغلب پس از استفاده از کودهای اسید هیومیک لکه های سیاه رنگی بر روی گیاه و یا میوه پدیدار می گردد که لازم به ذکر است این لکه ها هیچ ضرری نداشته و به راحتی با آب قابل شستشو می باشند. گاهی پس از باران این لکه ها کاملا از بین می روند.

خرید اینترنتی کود اسید هیومیک

کود هیومیک پودری با کیفیت عالی و خلوص بالا در این سایت برای فروش موجود می باشد. لذا خریداران کود هیومیک اسید، به راحتی می توانند به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خویش را سفارش داده و در اسرع وقت کود مورد نظر خویش را در اختیار قرار داشته باشند.

1 پاسخ
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام و عرض ادب من تعداد زیادی قلمه داشتم برای این که کاشت این قلمه ها با موفقیت صورت بگیره ریشه این قلمه هارو با کود هیومیک اسید آغشته کردم و بعد کاشتم فوق العاده تاثیر مثبتی داشت و کاشت همه قلمه ها با موفقیت انجام شد.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *