فروش کود ارگانیک ورمی کمپوست در رشت

بازار کود ایران اقدام به فروش کود ارگانیک ورمی کمپوست در رشت با بهترین کیفیت و آنالیز به صورت فله و بسته‌ بندی شده نموده است.
استان گیلان دومین استان تولید کننده برنج در کشور می ‌باشد و نیز در این استان میزان بسیار زیادی کود کشاورزی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
در این استان طبق آمار و ارقام ارائه شده، کود های شیمیایی بیشترین استفاده را دارد و در سال ‌های اخیر افزایش قیمت این کود ها به درآمد کشاورزان و همچنین به زمین‌ های زراعی آسیب وارد نموده است.
کود ورمی کمپوست که جایگزینی بسیار مناسب برای کود های شیمیایی می‌ باشد برای پرورش کلیه محصولات کشاورزی اعم از برنج، سیب ‌زمینی، گوجه فرنگی، پرورش گل‌ های زینتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و نیز تاکنون کشاورزانی که در چندین سال پیاپی از آن استفاده نموده‌ اند، نتایج خوبی را مشاهده کرده ‌اند.
این کود ارگانیک موجب افزایش محصولات کشاورزی و کاهش هزینه کوددهی می‌گردد و نیز منبع عظیمی برای ذخیره آب و مواد غذایی می ‌باشد.
بازار کود ایران این محصول را با بهترین کیفیت و آنالیز و همچنین قیمت عالی در سطح کشور عرضه می ‌نماید و نیز برای خریداران عمده این محصول تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *