فروش عمده کود هیومیک اسید پودری

برای غنی کردن خاک به شکلی که بتوان در آن گیاه پرورش داد نیاز به کود داریم. کودها انواع گوناگونی دارند، کودهایی که پایه شیمیایی دارند و با ترکیبات شیمیایی ساخته می شوند و کودهای طبیعی که از بقایای موادی مثل برگ و پوسیده شدن مواد طبیعی به دست می آید. هیومیک اسید در واقع نوعی کود است که پایه طبیعی دارد و از تجزیه موادی مثل برگ و موجودات زنده دیگر به دست می آید. در ادامه قصد داریم که شما را بیشتر با کود هیومیک اسید پودری و فروش عمده کود هیومیک اسید پودری بیشتر آشنا کنیم.

فروش عمده کود هیومیک اسید پودری

بررسی روش های تولید کود هیومیک اسید

بررسی روش های تولید کود هیومیک اسید هیومیک اسید در واقع باقیمانده تجزیه حیوانات یا گیاهانی است که در خاک مانده است. به این صورت که وقتی موجودات زنده می میرند بدن آنها درون خاک قرار می گیرد.

پس از مدتی قسمت‌های مختلف آنها شروع به تجربه شدن می کند و غذایی برای گیاهان یا موجوداتی که از خاک تغذیه می کنند فراهم می کند.

پس از مدتی که تمام قسمت‌های قابل تجزیه غذای موجودات دیگر شدند، یک سری از قسمتها که در مقابل تجزیه مقاوم هستند باقی می مانند که ماده ای به نام هیومین یکی از این مواد است. هیومین ماده ای است که هیومیک اسید از آن درست می شود.

بهترین نوع هیومیک اسید از بقایای انباشته شده گیاه یا حیوانات به دست می آید. به مرور زمان این مواد تجزیه شده روی خاک می آید و اکسیژن به سطوح پایین می رود و این فرآیند باعث مرغوب شدن بیشتر می شود.

پس از تولید شدن این کود آن را به خاک‌هایی که بر اثر فرسایش یا استفاده بیش از حد ضعیف شده اند اضافه می کنند و آن را غنی کرده و آماده کشت می کنند.

به دلیل طبیعی بودن تولید هیومیک اسید است که آن را به عنوان دوستدار طبیعت و بدون اثرات خطرناک بر روی محیط زیست می شناسند.

البته روشهای دیگری از جمله استخراج کود هیومیک از زغال هم وجود دارد. زیرا زغال سنگ درصد بالایی از این ماده را دارا است. با حل شدن هیومین زغال سنگ در محیط اسیدی یا بازی مواد مختلفی به دست می آید که یکی از آنها کود هیومیک اسید مورد نظر خواهد بود.

قیمت روز کود هیومیک اسید پودری

قیمت روز کود هیومیک اسید پودری قیمت روز هیومیک اسید پودری با توجه به مقادیری که بسته بندی می شود متغیر است. با توجه به اینکه چند روش برای تولید هیومیک اسید وجود دارد، کود حاصل از هر کدام دارای قیمت متفاوتی است.

خریداران این محصول از سراسر کشور می توانند از طریق اینترنت و شماره های تماس و راههای ارتباطی دیگری که در همین سایت قرار داده شده، با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنند و هر گونه اطلاعاتی از جمله قیمت روز کود هیومیک اسید را به راحتی به دست بیاورند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *