فروش انبوه کود محرک رشد سیب زمینی


کود محرک رشد سیب زمینی جهت افزایش سرعت رشد گیاه سیب زمینی پیشنهاد می گردد. همچنین فروش انبوه کود محرک رشد سیب زمینی هم اکنون به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می گیرد. کود محرک رشد سیب زمینی به صورت جزئی و عمده قابل سفارش و خریداری است. به علاوه اینکه توجه به سن گیاه در انتخاب مناسب ترین کود در هر دوره ی رشد سیب زمینی، حائز اهمیت می باشد.

فروش انبوه کود محرک رشد سیب زمینی

بهترین نوع کودهای محرک ارگانیک

بهترین نوع کودهای محرک ارگانیک

یکی از دغدغه های کنونی مردم، اطمینان از سلامت و ارگانیک بودن مواد غذایی می باشد. لذا انتخاب کود محرک سیب زمینی ارگانیک در کیفیت نهایی محصول و جلب رضایت مشتری بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

با توجه به برنامه تغذیه گیاهان و از جمله سیب زمینی لازم است به مواد تقویتی رشد گیاهان موجود در کودهای ارگانیک توجه نموده و بهترین و مناسب ترین محصول را تهیه کرده.

بهتر است کود مورد استفاده حاوی نیتروژن، فسفات و پتاسیم باشد. چراکه گیاه سیب زمینی در هر مرحله از رشد خود نیازمند یکسری املاح خاص هست که لازم است کود متناسب با آن خریداری شده و مورد استفاده قرار گیرد.

می توان محصولات پودری را ابتدا بصورت محلول در آب تهیه کرده و سپس روی خاک اسپری کرد. قابل ذکر است که  نمی توان محلول تهیه شده را برای مدت طولانی نگهداری کرد و همچنین بهترین زمان کود دهی به هنگام صبح زود و عصر می باشد و با توجه به اینکه آبیاری سیب زمینی می تواند به یکی از سه روش زیر انجام شود:

  • آبیاری تحت فشار قطره ای
  • آبیاری تحت فشار بارانی
  • آبیاری غرقابی

روش کوددهی به گیاه سیب زمینی انتخاب می گردد.

قیمت عرضه مستقیم کود محرک رشد سیب زمینی

قیمت عرضه مستقیم کود محرک رشد سیب زمینی همانطور که می دانید قیمت کود آمینو اسید در محصولات کوهای محرک ارگانیک رشد سیب زمینی قابل رویت هستند و کودهای محرک رشد سیب زمینی هم به صورت پودری و هم به صورت محلول حاوی کود موجودند.

بهتر است که قبل از تهیه کود سیب زمینی موارد زیر مورد توجه قرار گیرند:

  • میزان رطوبت خاک و محیط اطراف گیاه
  • نحوه و روش آبیاری زراعت
  • هزینه های نهایی که در توان کشاورز هست.
  • دمای محیط کشت گیاه

قبل از مصرف کود بهتر است، املاح و مواد معدنی و آلی موجود در خاکی که سیب زمینی در آن کشت می شود؛ مورد آزمایش و بررسی قرار گیرد و با توجه به درصد هر یک از املاح موجود مانند: نیتروژن، پتاسیم، فسفر، کلسیم، منیزیم و مواد آلی؛ کود مناسب انتخاب گردد و استفاده به موقع از کود های محرک رشد سیب زمینی منجربه افزایش سرعت رشد گیاه، یکنواختی پوست و مدت نگهداری آن در انبار می شود.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *