شماره تماس فروش کود روب

بخشی از فعالیت های فروشگاه انلاین سایت ورمی کمپوست ایران جهت خرید و فروش کود روب برای دامداری های متقاضی خرید این دستگاه می باشد.
انباشته شدن فضولات حیوانی در دامداری ها به عنوان منبع برای شیوع انواع بیماری ها چه برای افرادی که در ان محل کار می کنند و همچنین بای دام ها شده که این خود ضررهایی را له همراه خواهد داشت.
از سویی در مورد دارمداری هاای که از فضای وسیعی برای نگهداری دام برخوردار بوده و تعداد دام ها زیاد است استفاده از روش های سنتی واقعا به صرفه نبوده و از سویی زمان زیادی را خواهد گرفت.
به خصوص د رمورد دامداری های فری استال که به صورت صنعتی و نیمه صنعتی و حرفه ای و مدرن کار خود را دنبال می کنند یکی ازلوازم ضروری در بحث جمع اوری و انتقال کود دستگاهی با نام کود روب است.
این دستگاه به دلیل طراحی خاص وویژه ای که داشته به تراکتور متصل شده و دارای مخزنی برای نگهداری کود های جمع اوری شده بوده سرعت بالایی در مکش کود های مرطوب داشته و در نهایت ان را منتقل به محل مصرف کود کرده ویژگی دیگر این کود روب این است که اگر فرد بخواهد این کود را در اراضی کشاورزی استفاده کند می تواند به عنوان یک کود پاش نیز از ان بهره مند شود.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *