سفارش خرید انواع کود های آلی

تامین عناصر ماکر و میکرو با سفارش خرید انواع  کود های آلی و یژگی های کمی و کیفی خاک را جهت رشد مناسب گیاه تامین خواهد کرد.
یکی از روش های افزایش کیفیت محصولات آلی استفاده از انواع مختلف کود ها الی می باشد. یکی از انواع این کود الی بیوپلاس است که حاوی عناصر ماکرو  و میکرو بوده که در بهبود وضعیت ساختاری و فیزیکی خاک تاثیر موثر داشته و شرایط فعالیت میکروارگانیسم های خاک را مهیا می کند. بیوپلاس داری اسید هیومیک بوده که عملکرد کیفی و کمی محصولات کشاورزی را افزایش می دهد و برای انواع زمین های کشاورزی قابلیت استفاده را خواهد داشت.

سفارش خرید انواع کود آلی

تامین عناصر ماکر و میکرو با سفارش خرید انواع کود های آلی  و یژگی های کمی و کیفی خاک را جهت رشد مناسب گیاه تامین خواهد کرد. 
یکی از روش های افزایش کیفیت محصولات آلی استفاده از انواع مختلف کود ها الی می باشد. یکی از انواع این کود الی بیوپلاس است که حاوی عناصر ماکرو و میکرو بوده که در بهبود وضعیت ساختاری و فیزیکی خاک تاثیر موثر داشته و شرایط فعالیت میکروارگانیسم های خاک را مهیا می کند. بیوپلاس داری اسید هیومیک بوده که عملکرد کیفی و کمی محصولات کشاورزی را افزایش می دهد و برای انواع زمین های کشاورزی قابلیت استفاده را خواهد داشت. 


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *