سایت فروش عمده کود سیر و پیاز

راه اندازی سایت تخصصی برای خرید و فروش عمده انواع کود با نام کود ورمی کمپوست ایران در کنار تامین کود برای تمامی محصولات کشاورزی ازجمله سیر و پیاز را نیز عرضه می دارد.
وقتی نام پیاز می اید پیاز خوراکی که گاه به صوت روزانه از ان استفاده می شود در ذهن شنونده تداعی شده در حالی که پیاز خود می تواند شامل انوع مختلف از جمله بهاره، پیازترشی و موسیر باشد.
می توان پیاز را هم به صورت نهال و هم بذر پرورش داد که البته زمان هر یک متفاوت است. به هر حال با هر روشی پرورش داده شود نیازمند تامین غذایی است که بتواند نیاز گیاه را در دوره های مختلف رشد براورده سازد.
خاک حاصلخیز شاید اصلی ترین و یا حداقل یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که برای هر محصولی قبل از کاشت باید مورد توجه قرار داده شود و این در مورد پیاز و سیر نیز صادق است.
نکته ای که باید توجه داشت این است که قبل از کاشتن بذر یا نهال خاک بررسی شود و در صورت نیاز کود هیان انجام و سعی شود PHخاک متعادل و حتی در مود این دو محصول به سمتقلیایی شدن برود
24-2-20 کودی NPK در بسته 10 و 25 کیلویی با 2 درصد اهن، 1 درصد منگنز و 2 درصد مس، میزان عناصر مورد نیاز رشد و نمو پنیه به همراه نیتروژن 20درصد، فسفر 2 درصد و پتاس 24 درصد است.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *