سایت عرضه انواع کود اسید هیومیک

سایت کود ورمی کمپوست کودی با خاصیت اصلاح کنندگی خاک یعنی اسید هیومیک را جهت عرضه به مشتریان در فهرست فروش خود قرار داده است.
همیشه استفاده از یک محصول و یا کالا به دلیل رفع نیاز و یا جلوگیری از ایجاد نیاز بوده است در مبحث کود ها یکی از مهم ترین اهداف استفاده از کود اسید هیومیک ایت است که اصلا جدب مواد معدنی در گیاه با مشکلاتی همراه بود و به خوبی انجام نشده در حالی که استفاده از کود اسید هیومیک این بستر را فراهم کرده که نتیجه نهایی ان ارتقا کیفیت محصولات خواهد بود.
مواد معدنی مانند اکسیدها، نیترات ها، سولفات اصولا جهت جذب شدن در گیاهان با مشکلاتی روبه و هستند این در حالی است که اضافه کردن هیومیک جذب این مواد را تسهیل بخشیده علت ان این است که یا انحلال پذیری این ترکیبات را در خاک افزایش داده و یا اینکه سبب حفظ عناصر در خاک شده از این رو به خوبی جذب می شوند.
یکی از عواملی که سبب کاهش مقاومت در گباهان می شود ورود عوامل بیماریزا به درون گیاه است و این نفوذ از طریق دیواره سلولی گیاهان رخ داده هیومیک دیواره را مقاومت و بستر مناسب نفوذ میکروب ها برای گیاهان فراهم نشده از این رو این خود به مقاومت گیاهان کمک می کند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *