خرید کود مرغی خشک گوشتی

کود مرغی خشک گوشتی برای چه منظوری خرید میشود و چه کاربردهایی دارد.
کود مرغی خشک شده ممکن است کودی خام باشد که تنها با دپو کردن خشک شده باشد یا اینکه کمپوست سازی و فرآوری روی آن انجام گرفته باشد که این کود استریل و پاک است. هر دوی این دو نمونه در جاهای مختلف کاربرد دارد و مشتریانگوناگونی از آنها استفاده میکند.

مزارع و اراضی زیر کشت

در مزرعه ها، باغات، گلخانه ها، هر جایی که کشت و کار باشد نیاز به خرید کود، یک رکن اصلی محسوب میشود. برخی از کود مرغی خام و برخی هم از کود مرغی خشک فرآوری شده و غنی استفاده میکنند که به طبع نتایج بهتری را میبینند و زحماتشان هم کمتر میشود. برای داشتن یک کشاورزی سالم و کاملا ارگانیک فقط از کود مرغی فرآوری شده استفاده میشود.

فرآوری کردن کود:
کود مرغی خام، مواد اولیه تولید کنندگان کود مرغی فرآوری شده است که با دستگاهای تمام مکانیزه عملیات خشک کردن خورد کردن، آسیاب، پودر و پلت را انجام داده و با بسته بندیهای مخصوص برای خرید و فروش، به بازار ارائه میکنند.

خوراک دام:

کود مرغی علاوه بر مصارف کشاورزی برای تولید خوراک دام نیز کاربرد دارد. که این جامعه هدف کودی میخواهند که اولا کود مرغ گوشتی باشد چون این کود پروتئین بالایی دارد دوما میخواهند این کود با حرارت غیر مستقیم، یعنی بخار خشک شده باشد و کود کاملا پاک و تمیز و استریل شده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *