خرید کود ارگانیک ورمی کمپوست تهران

گروه ورمی کمپوست ایران افتخار دارد با توجه به نیاز صنعت کشاورزی به کود های ارگانیک، کود ورمی کمپوست با قیمت عالی و به صورت عمده را در تهران و دیگر شهر های ایران خرید و فروش نماید.
کود ورمی کمپوست توسط نوعی کرم خاکی به نام ایزینیا فتیدا تولید می ‌گردد. ظاهر کود ورمی کمپوست با کیفیت و مرغوب سیاه ‌رنگ می‌ باشد و در صورت اینکه رنگ آن قهوه ‌ای یا مایل به قهوه ‌ای باشد کود مرغوبی نخواهد بود.
کود ورمی کمپوستی که به روش پشته ای با ارتفاع بیش از پنجاه سانتی ‌متر تولید می ‌گردد، کود ورمی کمپوست با کیفیتی نخواهد بود.
در صورتی که کود ورمی کمپوست با کیفیت بالا و مرغوب برای پرورش محصولات مورد استفاده قرار گیرد در مدت زمان کوتاهی شاهد افزایش چشمگیر محصولات کشاورزی خواهید بود.
به دلیل نوپا بودن صنعت تولید ورمی کمپوست مشاهده می ‌شود گروهی از افراد سودجو با دادن قیمت ‌های کمتر اقدام به فروش کود نامرغوب می ‌نمایند و آسیب ‌های بسیار زیادی را به این صنعت وارد می ‌کنند.
مجموعه ورمی کمپوست ایران به همت گروهی از بهترین و مطرح ‌ترین تولیدکنندگان ورمی کمپوست در سطح کشور شرایط مناسبی را برای عرضه مستقیم و بدون واسطه کود ورمی کمپوست با کیفیت تضمین شده و قیمت عالی فراهم نموده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *