خرید و فروش هیومیک اسید کود الی

در سایت کود ورمی کمپوست ایران به دلیل همکاری تولید کنندگان معتبر، باسابقه درخشان شرایط خرید و فروش مستقیم انواع کود ها برای نمونه کود الی هیومیک اسید فراهم است.
هنگامی که نام اسید هیومیک می اید پیش از انکه ان را به عنوان کود الی در نظر بگیرند از اصلاح کننده بوده ان یاد می کند.
عملکرد اصلاح کنندگی ان به شیوه ایست که همانند یک چسب ارگانیک ذران مواد معدنی خاک را بهم متصل ساخته با اتصال ان ها ساختار هایی کروی تشکیل شده و زمانی که این تشکیلات کروی کنار همدیگر قرار می گیرند در بین انها فضاهایی تو خالی ایجاد می شود. این فصا مکان هایی مناسب برای قرار گرفتن اب و هوا و بستر لازمی برای شد ریشه در خاک می باشد. از سویی بی شک در خاک میکروارگانیسم هایی در حال زندگی می باشند که محیط ایجاد شده یک مکان مناسب و عنی برای زندگی ان ها است.
خود خاک به خودی خود قادر به ازاد سازی ترکیبات خود و در نهایت جذب مواد موجود در خود توسط گیاه نیست بلکه این کار باید توسط ریز موجودات خاک انجام شود از این رو اسید هیومیک با ایجاد ساختار ایجاد شده بستر سازی مناسبی را برای فعالیت میکروارگانیسم ها مهیا ساخته که سود نهایی ان به گیاه رسیده چرا که در کنار تغذیه میکروب های مفید انها نیز شرایط جذب ایده ال و با درصد بالای عناصر را برای گیاه فراهم می سازد.
از این رو می توان از اسید هیومیک به عنوان یک کود الی اصلاح کننده در دنیا یاد کرد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *