خرید اینترنتی دستگاه کود روب دامداری فری استال

با خرید اینترنتی دستگاه کود روب برای دامداری ها به ویژه فری استال در کمترین زمان با هزینه کم می توان فضولات را جمع اوری کرد و به محل مصرف منتقل نمود.
ایا میدانید دامداری های فری استال با دامداری های سنتی چه تفاوت اساسی دارند؟
کلمه استال به معنی جایگاه است و برای اولین بار در ایالات متحده در غرب ان قرن 19 اصطلاح فری استال برای دامداری ها مطرح و طرح ریزی شد. سیستمی تمیز خشک بهداشتی و راحت برای استراحت که در عین خال مکان هر گاو با گاو مجاور مجزا بوده در عین حال نیز جایگاه ها با هم در ارتباط می باشد. در این سیستم محیط گاو ها باید دائم در حال تمیز شدن باشد به گونه ای که در دنیا برای کاهش زمان برای انجام این کار دستگاه هایی با نام کود روب وارد بازار شده که به صورت وارداتی نیز در ایران وارد و مورد استفاده بوده اما متاسفانه از هزینه بسیار بالایی برای خرید برخوردار بوده از این رو تولید کنندگان متخصص و فعال در حوزه طراحی و ساخت ماشین ها نمونه داخلی این دستگاه را با قیمت بسیار پایین تر نمونه خارجی اما با کارایی برابر و حتی بسیار پرتوان تر در بازار عرضه داشته اند.
کارایی این دستگاه به مرطوب بودن کود بستگی فراوان داشته به گونه ای که درفری استال به دلیل سقف دار بودن دامداری به نسبت دامداری های سنتی که سقف ندارند دیر خشک شده از این رو این وسیه کارایی خیلی زیادی برای دامداری قدیم نداشته مگر اینکه رطوبت کود حفظ شود.
در دامداری های سنتی که در کشور مانیز بسیار رایج است گاو ها به صورت گروهی در استراحت گاه در کنار هم زندگی می کنند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *