خرید انبوه کود مرغی مایع گوجه

کودهای مرغی مایع یکی از منابع غنی هستند که اخیرا بسیار مورد توجه کشاورزان قرار گرفته اند, یکی از محصولات کشاورزی که در باب نقش کود مایع بر کیفیت نهایی محصول, مورد مطالعه قرار گرفته گوجه فرنگی می باشد. با خرید کود مرغی مایع گوجه فرنگی می توان بازدهی بسیار بالاتری را در کشت گوجه فرنگی شاهد بود. زمانی که این کود در مراحل کشت مورد استفاده قرار می گیرد کیفیت محصول نهایی بهبود چشمگیری پیدا خواهد کرد.

خرید انبوه کود مرغی مایع گوجه

راهنمای خرید کود مرغی مایع ارگانیک

راهنمای خرید کود مرغی مایع ارگانیک مدتی است که کودهای مایع مرغی ارگانیک جای خود را در بازار باز کرده و در بین باغداران و کشاورزان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. دقت داشته باشید که انواع گوناگونی از کودهای مرغی مایع در بازار موجود می باشد که همگی این کودها از کیفیت بالا و استاندارد کافی برخوردار نیستند لذا لازم است برای خرید این کودها حتما از طریق فروشندگان و تولیدکنندگان معتبر اقدام نمایید. کود مایع مرغی استاندارد ویژگی های خاصی دارد که در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

-کودهای مایع مرغی مرغوب باید باعث تسریع در جوانه زنی گردند

-با مصرف این کودها باید میکرو ارگانیسم های مفید موجود در خاک فعال گشته و مقاومت گیاه بالا رود

-جذب کود شیمیایی در صورت استفاده همزمان افزایش پیدا کند

-جذب عناصر ارزشمند خاک نظیر پتاسیم و ازت و فسفر تسریع شود

کود مرغی مایع ارگانیک باید از هرگونه مواد شیمیایی مضر عاری باشد. زمانی که این کود با فناوری روز و استاندارد تهیه شود باید هنگام استفاده از رشد هرگونه علف هرز جلوگیری کند.

نحوه مصرف کود مرغی مایع ارگانیک متناسب با نوع محصولی است که مورد برداشت قرار می گیرد ولی به طور کلی برای آبیاری صیفی جات و درختان و گیاهان از ۲۰ لیتر کود در هر هکتار استفاده می شود. چنانچه کشاورز یا باغدار قصد محلول پاشی داشته باشد نیز, میزان مصرفی متناسب با محصول مورد کشت تغییر خواهد کرد. میزان مصرفی دقیق این محصول پس از کارشناسی های لازم مشخص خواهد شد.

قیمت فروش روز کود مرغی مایع گوجه

قیمت فروش روز کود مرغی مایع گوجه قیمت فروش روز کود مرغی مایع گوجه مقدار ثابتی ندارد و متناسب با شرایط روز متغیر است, چنانچه شما نیز باغدار یا کشاورز بوده و قصد تهیه این محصول به صورت عمده و بدون واسطه را داشته باشید هزینه نهایی کاهش پیدا کرده و از تخفیف ویژه نیز بهره مند خواهید شد.

برای تهیه این محصول در هر مقدار می توانید از طریق خرید اینترنتی و یا مراجعه به دفتر فروش اقدام کنید. برای کسب راهنمایی بیشتر و دریافت مشخصات فروشنده کود مایع مرغی ارگانیک گوجه با کارشناس فروش تماس برقرار نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *