خاصیت کود کمپوست مرغی

شرایط ویژه ای بر قرار است تا بتوان بهترین کود مرغی را تولید نمود. از همین روی خاصیت کود هایی چون کود کمپوست مرغی فوق العاده زیادی بوده و مصرف بالایی دارد.
کود مرغی به ذات خواص زیادی دارد. از نگاهی ساده تر باید بیان نمود که کود مرغی آنقدر مواد غذایی در خود دارد که حتی در برخی شرایط برای تغذیه دام از آن استفاده می شود. از طرفی کود مرغی برای کشاورزی فوق العاده مفید می باشد. بهتر است این کود در کنار کود حیوانی استفاده شود تا به صورت کامل گیاه تغذیه شود. اکثر تغذیه گیاه به فسفر،پتاسیم، کلسیم و مواد آلی دیگر خاک بستگی دارد. خاصیت کود کمپوست شده مرغی باعث می شود این نیاز های خاک به صورت کامل بر طرف شود.

خرید انواع کود مرغی قفسی

انواع کود مرغی قفسی به صورت عمده خرید و فروش شده و نسبت به زمان جمع آوری کیفیت مختلفی دارد. خرید این کود باعث افزایش کیفیت بافت خاک می شود.
کود مرغی قفسی در انواع مختلفی تولید و جمع آوری می شود. این کود بر اساس نوع تغذیه مرغ نمونه های مختلفی داشته و می تواند ارگانیک ترین نوع یا یک کود معمولی باشد. آزمایشات نشان می دهد هر مرغ نزدیک نیمی از غذایی که مصرف می کند را به صورت مواد دفعی دفع می کند. پس می توان از آن برای کود دهی مناسب خاک استفاده نمود. خرید انواع این کود برای کشاورزی به صورت عمده و فله ای صورت می گیرد. البته کود مرغی قفسی پس از جمع آوری خشک شده و عملیات غنی سازی روی آن انجام می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *