فروش کود نانو کلات بور نانوخضرا

خرید و فروش کود نانو کلات بور در اراضی دارای کمبود با توجه به نظر کارشناسانه یکی از بهترین اقدامان در جهت رفع نیاز گیاه است.
درصد بور به صورت نانو کلاته در کود معرفی شده نانو کلاته بور 9 درصد است با توجه به حساسیت میزان این عنصر یک مرز حساس به لحاظ مسمومیت برای کود در نظر گرفته می شود از این رو گرفتن انالیز و داشتن میزان درصد بور در زمینی که قرار است از ان برای کود دهی استفاده شود و یا از ابی که برای ابیاری زمین استفاده می شود یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و علت ان سمی بودن خود عنصر از یک میزان خاص به بالاست.
نمونه کود ذکر شده را با سموم حاوی مس و گوگرد نمیتوان استفاده کرد چرا که ترکیبات ان ها با هم میان کنش داده و نتیجه خوبی حاصل نمی شود.


ثبت ساخت و خرید دستگاه کود پاش

کشاورزان و فروشندگان دستگاه کود پاش در سراسر کشور می توانند با توجه به نیاز خود به تولید کننده ادوات سفارش ساخت دستگاه خود را جهت خرید نمونه دلخواه اعلام دارد.
دستگاه کود پاش امکان پخش و پاشش کود را به صورت یکنواخت برای کشاورزان هر نوع محصولی فراهم میکند و خطاهای کارگری و کار دستی را که در قدیم وجود داشته و سبب کود رسانی مناسب در یک منظقه و یا عدم توزیع مناسب کود در بخش یاز زمین را مرتفع می سازد.
برخی از کشاورزان با توجه به نیاز خود خواهان خرید دستگاه کود پاش مطابق با نیاز خود بوده و یا می خواهند دستگاهی را خریداری کنند که مشکلات پیش امده قبلی را برای ان ها مرتفع سازد مثلا برخی کشاورزان ورزان می خواهند وضعیت قرار گیری درچه خروجی کود در مکان خاص باشد یا میزان پاشش قابل تنظیم باشد تولید کننده دستگاه کود پاش علاوه بر نمونه های عرضه شده که تا حد بسیار زیادی تمامی نیاز مشتری را با توجه به درخواستش مرتفع می سازد قادر است دستگاه را با توجه به سفارش مشتری تحویل دهد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *