تولید کود مایع مرغی مخصوص گندم

قیمت کود مرغی

تولید کود مایع مرغی مخصوص مصارف بسیاری محصولات زراعی از جمله گندم، ذرت، چغندر قند، و غیره می باشد. به این دلیل که کود مایع مرغی را می توان به عنوان یک مکمل کامل غذایی معرفی کرد.

تولید کود مایع
بهترین کود مایع مرغی برای کشت گندم  کودهای مایع اصلاح شده میباشد. کود مایع مرغی با بهترین مواد اولیه درجه یک تولید میشوند که مخصوص بالا رفتن تناژ و کیفیت گندم هستند.

تولید کود مایع مرغی برای هر دو نوع گندم های دیمی و آبی در سراسر کشور به صورت فراوان مورد استفاده قرار میگیرد.

تولید کود مایع

تاثیرات کود مایع مرغی

کود مایع مرغی علاوه بر اینکه به صورت مایع میباشد از رطوبت خاک برای مدت زمان طولانی محافظت میکند و از اثر خشکی و گرمای هوا بر روی گیاهان و درختان میکاهد. علت انتخاب کود مایع مرغی برای بذر گندم اصلاح خواص فیزیکی و شیمیایی خاک است. و از دانه های گندم در برابر گرما و سرمای شدید محافظت میکند. بهترین و مرغوبترین کود مایع مرغی برای زمینهای کشت گندم در سراسر کشور موجود است.

تولید کود مایع تولید کود مایع

انواع بسته بندی کود مایع مرغی

کودهای مایع مرغی در ۲ نمونه خارجی و ایرانی در بازار موجود می باشد. که هر دو نمونه در گالن های ۲۰، ۱۰ و ۴ لیتری و نمونه دیگر هم در سطل های ۲۰ لیتری موجود می باشند.

تولید کود مایع  تولید کود مایع

آنالیز تولید کود مایع مرغی

تولید کود مایع

نحوه تولید کود مایع مرغی

کود مایع مرغی زیر نظر دکتران گیاه پزشک در آزمایشگاه های معتبر آب و خاک و با توجه به شرایط اقلیمی آب و هوایی کشور ایران آنالیز کود مورد نظر را تنظیم، و در مراحل گوناگون تست کرده و در صورت جواب دهی عالی در مرحله تولید قرار می دهند.

تولید کود مایع

دستور مصرف کود مایع مرغی

تولید کود مایع

مصارف انواع کود مایع مرغی

کود مایع مرغی توصیه شده برای تمامی مزارع کشت محصولات مختلف از جمله گندم، برنج، ذرت، و تمامی صیفی جات و غلات و سبزیجات می باشد. و لازم به ذکر است که این کود به همان مقدار که بر روی مزارع تأثیر می گذارد بر روی درختان نیز تأثیر گذار می باشد.

تولید کود مایع

نحوه خرید کود

جهت رسیدن به خریدی کاملا ارزان و مناسب کافیست با مشاورین فروش مجموعه بزرگ باران کود در اینترنت ارتباط برقرار کرد.

تولید کود مایع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *