عرضه کود اوره با پوشش گوگردی پلیمری

آیا مطلع هستید، کود اوره با پوشش گوگردی پلیمری و روی در کشور با کیفیت بالایی تولید می شود ؟
مقدار عنصر روی با سن گیاه رابطه عکس دارد و گیاهان مسن مقدار روی پایین تری دارند. مصرف بیش از حد کودهای فسفره سبب بروز کمبود روی می‌شود زیرا زیادی مقدار فسفر موجب کاهش رشد ریشه گیاه و کمی حلالیت روی در خاک می‌شود.
ذرت، برنج، سویا، حبوبات، مرکبات ودرختان میوه مخصوصاً انگور بیشترین حساسیت را به کمبود روی از خود نشان می‌دهند. علائم کمبود روی می تواند به صورت زردی برگ های جوان، کوتولوگی و کاهش فاصله میان گره ها، پیچیدگی حاشیه برگ ها و کاهش کیفیت میوه ها بروز نماید. عنصر روی برای رشد ، باروری و تشکیل میوه لازم بوده و کمبود آن باعث ریز برگی تاخیر در باز شدن برگ ها و گل ها ریزش میوه، سر خشکیدگی و کاهش رشد می شود.
کود اوره با پوشش گوگردی پلیمری و روی با دارا بودن عناصر مهم و ضروری گیاهان، مناسب ترین کود جهت مزارع کشاورزی و باغات می باشد.

تولید کود اوره با پوشش گوگردی پلیمری

 کود اوره با پوشش گوگردی پلیمری و روی با بهترین کیفیت و با قیمت تولید کارخانه به فروش می رسد.
مصرف کود اوره با پوشش گوگردی پلیمری و روی علاوه بر حفظ تمام خواص کود دارای کندرهایی بیشتر بوده و عنصر روی (zn) باعث افزایش قابل ملاحظه ای از محصول کشاورزی می شود. عنصر روی یکی از عناصر مهم و ضروری در تغذیه گیاه است که معمولاً از طریق ریشه، برگ و تنه درختان جذب گیاه می شود. 
کاهش روی در خاک های آهکی ایران به دلایل متعددی از جمله آهکی بودن خاک های زراعی، مصرف پیش از نیاز کودهای فسفاته، کمی مواد آلی و مهم تر از همه عدم رواج مصرف کودهای محتوی روی است. روی در بسیاری از سیستم های آنزیمی گیاه نقش کاتالیزوری و یا ساختمانی دارد و در ساخت پروتئین و تولید بذر گیاه هم نقش دارد. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *