تولید کننده کود کلات روی ارگانیک

کود به عنوان یک منبع غنی از مواد مغذی و معدنی  و یکی از اصلی ترین غذای ارگانیک محصولات گلخانه ای است. کودهای ارگانیک از اهمیت بسیار ویژه ای در بخش کشاورزی برخوردار است. اما نکته ی مهم در بحث مصرف این کود، این است که نباید به عنوان خام مصرف گردد، زیرا نیتروژن بسیار بالایی داشته، در نتیجه باید به صورت محلول پاشی روی خاک استفاده گردد، تا موثرتر و مفید تر واقعا شود و بهره وری بالای داشته باشد. بنابراین محصولاتی مثل کود کلات روی به بازار عرضه می شود که مورد استقبال فراوانی هم قرار گرفته است. تولید کننده کود کلات روی ارگانیک در بازار کشاورز داخلی سهم زیادی از فروش محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داده اند. 

تولید کننده کود کلات روی ارگانیک

مزایا و معایب استفاده از کود کلات روی

مزایا و معایب استفاده از کود کلات روی کود کلات روی یکی از بهترین کود ها برای رشد گیاه زعفران است که حاوی ترکیبات معدنی و مغذی الی برای گیاه است سولوپتاس با کاهش پی اچ ریشه گیاه باعث جذب هر چه بیشتر پتاسیم در خاک خواهد شد، کود سولوپتاس در واقع منبع اصلی غذای زعفران است، دلیل استقبال خوب این کود، جذب آسان و بالای این کود بوده ترکیبات این کود به راحتی با آب جذب خاک می شود و خیلی زود جواب می دهند. همانطور که می دانید پتاسیم یکی از منابع اصلی برای گیاه است، محتوای کود کلات، روی ارگانیک است که همین باعث شده تا این کود منحصر به فرد شود.
همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، کود میکرو یکی از انواع کود های شیمیایی هستند که بر اساس مواد معدنی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می شود، یکی از انواع کود های شیمایی کود های میکرو هستند این نوع کود به دلیل مواد معدنی سرشار از روی به شدت محبوب هستند. یکی از بهترین کود میکرو، کود کلات روی ارگانیک است، کود کلات روی در واقع بهترین کود میکرو کاملی است که تقریبا همه ی مواد معدنی مفید برای خاک و گیاه را در خود دارد.

از جمله خواص ویژه کود پلیت مرغی در سبزیجات  میتوان به موارد زیر اشاره نمود .

۳_  کود کلات در مقایسه با کود های شیمیایی دیگر از نیتروژن کمتری برخورد است . در نتیجه از خشک شده ریشه گیاه جلوگیری میکند.

۴_  کود کلات روی  عاری از هرگونه مواد شیمیایی است ، برای گیاه هیچ ضرری ندارد. 

۵_  و ترکیبات کود روی به گونه ای است که فاقد تاثیرات مخرب بر خاک و ریشه گیاهان و محیط زیست است.


قیمت فروش عمده کود کلات روی ارگانیک

قیمت فروش عمده کود کلات روی ارگانیک کود های کلات همواره سهم زیادی از بازار فروش کود های میکرو را در بازار کشاورزی به دست آوردند و به شدت محبوبیت دارند.قیمت فروش عمده این کود تحت تاثیر بازار کشاورزی قرار دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *