تولیدی کود هیومیک اسید ایرانی

با ورود کود های شیمیایی به عرصه صنعت و استفاده بی رویه کشاورزان از آن شاهد از بین رفتن خواص خاک در طی سالیان طولانی شده ایم. هیومیک اسید در واقع همان باقی مانده بقایای گیاهی است که جهت ارتقا محصول بسیار حائز اهمیت می باشد. این مجموعه به عنوان بزرگترین تولیدی کود هیومیک اسید ایرانی در منطقه مدت زمان زیادی است که مشغول به فعالیت بوده و در این بازه توانسته علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جلب نماید.

تولیدی کود هیومیک اسید ایرانی

مقایسه کود هیومیک اسید ایرانی و خارجی

مقایسه کود هیومیک اسید ایرانی و خارجی تولید اسید هیومیک ایرانی به دو روش طبیعی و شیمیایی انجام می پذیرد. در روش طبیعی وقتی که گیاهان می میرند، بافت آنها به صورت خودکار در زیر زمین شروع به تجزیه شدن توسط باکتری ها، قارچ ها، کرم های خاک زی و همین طور حشرات می کند که این موضوع ریشه دهی گیاه و زهکشی خاک را به صورت شایانی ارتقا می بخشد.

در روش شیمیایی از نوعی خاک زغال مانند استفاده می شود که به خاطر فعالیت های آتشفشانی که تجربه نموده است اندکی هوموس در خود دارد. وقتی این خاک را با مواد مخصوصی ترکیب نماییم، هوموس از آن استخراج می شود.

کود های هیومیک اسید ایرانی نسبت به نمونه های خارجی خود از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و چون بومی مناطق داخلی می باشد برای استفاده در خاک های کشور نیز مناسب تر هستند. در نتیجه می توان آنها را در بازه های زمانی طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. 

زمانی که باغبان از هیومیک اسید ایرانی بهره مند می شود، با گذشت زمان آهن اضافی موجود در خاک جذب کود شده و این موضوع دریافت عناصر مغذی از سمت خاک برای گیاه را چندین و چند برابر می نماید. اثرات باقی مانده از سموم شیمیایی استفاده شده از سال های قبل را در مزرعه کاهش داده و محصولاتی سالم، بهداشتی و مقوی به کشاورز هدیه می دهد.

قیمت فروش عمده کود هیومیک اسید ایرانی

قیمت فروش عمده کود هیومیک اسید ایرانی جهت دریافت آخرین قیمت فروش عمده بهترین هیومیک اسید ایرانی، تنها کاری که باید انجام دهید این می باشد که رایانه همراه خود را به بستر اینترنت اتصال داده و با چند کلیک ساده به وب سایت شرکت مراجعه نمایید. 

از تمامی محصولات به همراه تصاویر زیبایی که دارند بازدید نموده و مشخصات هر یک از آنها را به صورت جامع مطالعه کنید. هر چقدر که اطلاعات شما در زمان تهیه محصول بیشتر باشد همانا خریدی لذت بخش تر را تجربه خواهید کرد.

به علاوه جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از کالاهای ایرانی، با شماره درج شده در سایت تماس برقرار نموده تا سوالات مطرح شده در ذهن خود را برطرف نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *