توزیع کننده کود مرغی مایع اسپانیایی

کود مرغی بعنوان یک منبع غنی از مواد مغذی و معدنی ، نسبت به سایر کودهای ارگانیک (حیوانی )  از اهمیت بسیار ویژه ای در بخش کشاورزی برخوردار است. اما نکته ی مهم در بحث مصرف این کود، این است که نباید به عنوان خام مصرف گردد، زیرا نیتروژن بسیار بالایی داشته، در نتیجه باید به صورت پلیت شده ( کمپوست) عمل آوری شود، تا موثرتر و مفید تر واقعا شود و بهره وری بالای داشته باشد. بنابراین محصولاتی مثل پلیت کود مرغی به بازار عرضه میشود ،که مورد استقبال فراوانی هم قرار گرفته است.

کود مرغی مایع اسپانیایی با قیمت مناسب و به صورت عمده از طریق سایت توزیع می شود، 

توزیع کننده کود مرغی مایع اسپانیایی

نحوه تولید کود مرغی مایع

نحوه تولید کود مرغی مایع همانطور که گفته شد کود مرغی، به ویژه فرآوری شده اش ( پلیت شده) و به دلیل وجود مواد مغذی، آلی، نیتروژن و پتاسیمی که دارد ، مورد استفاده در اکثر محصولات کشاورزی و زراعی است. از خواص کود مرغی مایع می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

۱-   دارا بودن  تمامی مواد غذایی شامل گیاهان و ۹۰٪ ماده آلی مفید، باعث حاصلخیزی و تقویت خاک میشود و باعث باروری و رشد و نمو هرچه بهتر گیاهان خواهد شد ‌.

۳_  کود مرغی مایع خارجی در مقایسه با کود مرغی مایع ایرانی، از نیتروژن کمتری برخورد است . در نتیجه از خشک شده ریشه گیاه جلوگیری میکند.

۴_  کود مرغی مایع خارجی  از هرگونه مواد شیمیایی است ، برای گیاه هیچ ضرری ندارد. 

۵_  و ترکیبات کود مرغی مایع به گونه ای است که فاقد تاثیرات مخرب بر خاک و ریشه گیاهان و محیط زیست است.

نحوه تولید کود مرغی مایع به این صورت که کود  مرغ های پرورش یافته سالنی و قفسی از جنس گوشتی و تخم گذار جمع آوری شده و روی هم انباشته می‌کنند در مرحله ی خشک کردن این کود ها به روش طبیعی یا دستگاه خشک انجام می شود سپس کمپوست کاملا خشک شده این کودها در مایعات مختلفی که حلالیت بالایی دارند حل می شوند و محلول کاملا غلیظی از آن بدست می آید که کود مرغی مایع نام دارد.

قیمت فروش روز کود مرغی مایع اسپانیایی

قیمت فروش روز کود مرغی مایع اسپانیایی در بازار بزرگ کشاورزی، شرکت ها و برند های زیادی هستند که در زمینه تولید و فروش انواع کود مرغی مایع فعالیت دارند. در واقع بهترین فروشنده بهترین کود، فروشنده است که بهترین کود ارگانیک تولید شده از بهترین شرکت های تولید کود را در اختیار مشتریان و خریداران قرار دهد و همچنین با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیارشان قرار دهد.

قیمت کود مایع مرغی  در بازار بزرگ خرید و فروش کشاورزی دائم در حال تغییر است.  در مجموع قیمت کود مرغی در بازار ایران با توجه به درصد عناصر تشکیل دهنده آن مشخص می شود. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *