بازار فروش کود کامل مرغوب

کود های کامل علاوه بر ازت دارای عناصر مورد نیاز دیگر گیاهان چند ساله می باشد که از نوع مرغوب آن در این بازار به فروش می رسد.
گیاهان چندساله از سال اول تا سال بعد به زندگی خود ادامه می دهند. بنابراین ریشه های محکمی دارند که در درون زمین باقی می مانند. همچنین آنها توانایی ذخیره مواد غذایی در ریشه ها و ساقه هایشان را دارند. در نتیجه در آغاز سال زراعی آن ها آمادگی دوباره رشد کردن را دارند و آن زمانی است که محرک های لازم مانند نور، گرما و آب به آن ها برسد که در این صورت با سرعت و با قدرت به آن پاسخ می دهند. 
به گیاهان چند ساله، باید دوبار در سال کود داده شود. اولین کود را هنگامی که آن ها رشد سالیانه خود را آغاز کردند با استفاده از دستورالعمل، به آن ها بدهید. در این زمان آنها بیشتر به ازت نیاز دارند، بنابراین کودی را انتخاب نمائید که حاوی مقدار زیادی ازت مثلاً 5 تا 10 درصد و یا کود کامل به مقدار 5-10-5 یا 10-10-10 عناصر لازم را داشته باشد.
دومین کود را پس از گلدهی و حتی در طی گلدهی (یعنی زمانی که گیاهان در حال رشد و تولید شاخ و برگ هستند) اضافه نمائید تا بتوانند برای رشد و گلدهی در سال بعد مواد غذایی ذخیره نمایند. کودی را که در آغاز سال مصرف کردید، دوباره تکرار کنید، طرز استعمال و میزان مصرف آن بر روی کیسه ها نوشته شده است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *