بازار فروش کود و کرم ورمی کمپوست

فروش کود و کرم ورمی کمپوست بصورت کود گرانوله، سرند شده و کرم خاکی بصورت خالص زنده و خشک شده با قیمت مناسب در بازار فروش محصولات کشاورزی
کود آلی کودی است که برپایه ورمی کمپوست و کمترین مقدار مواد افزودنی تهیه شده است. این کود قابلیت جذب عناصر غذایی پرمصرف و کم مصرف موجود در خاک را افزایش می دهد. و به رشد گیاه در بستر کمک نموده و موجبات افزایش عملکرد محصول را فراهم می نماید.

این محصول راندمان بالاتری نسبت به کود معمولی ورمی کمپوست دارد و دارای میزان NPK بالاتری نسبت به سایر کودهای آلی و شیمیایی است. این کود دارای ظاهری متفاوت به صورت ذرات دایره شکل و گوله مانند است که قابلیت استفاده آن را در سایر وسایل کود پاش زراعی و باغی امکان پذیر می سازد. و مانند کود شیمیایی اوره قابل استفاده در سایر روش های کود پاشی مخصوص زراعت و باغ و … را دارا می باشد و دارای قیمتی معادل نصف کودهای شیمیایی موجود در بازار و با خاصیت بسیار چشم گیر در صنعت کشاورزی می باشد.

روش استفاده از کود ورمی کمپوست گرانوله:
بهترین روش مصرف هر نوع کود انجام آزمون خاک و مشاوره با کارشناسان تغذیه گیاه و خاکشناسی می باشد ولی بصورت عام مصرف ورمی کمپوست محدودیتی نداشته و مقادیر پیشنهادی بصورت عمومی و تجربی مورد آزمایش قرار گرفته و مصرف بیش از مقادیر پیشنهادی نیز باعث سوختن گیاه نمی گردد. کود ورمی کمپوست را بصورتهای مخلوط با خاک سطحی و یا هنگام تعویض گلدان با کل خاک ویا هنگام کاشت نهال بصورت چاله ای در اطراف ریشه (بصورت چالکود) مصرف می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *