بازار خرید اینترنتی کود و تجارت الکترونیکی

توسعه تجارت الکترونیکی و احداث بازار های متنوع اینترنتی بستر خرید های اسان، کوتاه، کم هزینه و مناسب را برای افراد جامعه فراهم ساخته و سایت ورمی کمپوست ایران این زمینه را برای کود فراهم می کند.
عجین شدن و وابستگی امروزه افراد به اینترنت در دنیای امروز انکار ناپذیر است. از این رو داشتن مقاومت در برابر این تغییر و تحول جهانی نه تنها کاری را پیش نخواهد برد گاه منجر به ایجاد رکود و عدم حرکت برای افراد می شود بخصوص اگر این مسئله در حوزه اقتصادی و در ارتباط با شرکت ها و تولید های مختلف باشد.
در حالی که انعطاف پذیری و استفاده مناسب از فرصت دست داده شده سبب می شود گام به سمت موفقیت برداشته شود.
در ارتباط با خرید های اینترنتی و تجارت الکترونیکی بر اساس امار های جدید در رتبه بندی متاسفانه کشور ایران جزو معدود کشور ها فعال در این حوزه بود و اگر بگوییم در رتبه های اخر این رده بندی قرار دارد بیراهه نگفته ایم.
اری، برای پیشرفت در حوزه تجارت الکترونیکی فرهنگ سازی عامل اصلی است اما به شرطی که جامعه هدف انعطاف داشته و قدرت پذیرش تغییر از دنیای سنتی به دنیای مدرن در مسیر صحیح را نیز داشته باشد.
 البته اوضاع نه چندان خوب خرید و تجارت الکتریکی در ایران بخش یاز ان علاوه بر اینکه به نو ظهور بودن فناوری در ایران بر می گردد شاید به ویژگی های اخلاقی مردمان اسیایی و از جمله ایرانی نیز برگردد که بیشتر مشتاق گشتن حضوری برای یافتن کالای مورد نظزر خود هستند البته در این دنیای پرمشغله که گاه ادمی زمان کم می اورد باید این عادت را دور کرد.
بسیاری از شرکت های فعال در حوزه های مختلف اکنون در کنار روش های فروش سنتی، گرایش به سمت خرید و فروش های اینترنتی را نیز پیدا کرده و در حال فعالیت نیز می باشند.
امروزه ارتباط مستقیمی بین اقتصاد، سلامت و مهارت استفاده از فناوری وجود دارد لذا کسب مهارت در این زمینه از اهمیت خاص برخوردار است.
از این رو ما زمینه فرهنگ سازی را در ارتباط با حوزه عرضه و ارائه انواع کود ها از تولید کنندگان معتبر و درجه یک را برای اولین با در دنیای مجازی در کشور ایران در سایت کود ورمی کمپوست ایران خرید اینترنتی کود را فراهم کرده ایم و به دنبال استقبال مشتریان و تولید کنندگان برای اغاز این فرهنگ سازی و انجام ان، رواج و کسب اعتماد برای خرید های اینترنتی هستیم.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *