بازار تولید کمپوست قارچ

از جمله بازار های کم نوسان و تقریبا با ثبات اقتصاد ایران می توان به بازار تولید کمپوست قارچ اشاره کرد. این در حالیست که نوسان قیمت در محصولاتی مانند حبوبات بصورت هفتگی و برای کمپوست قارچ به صورت فصلی می باشد. کمپوست قارچ همان بستریست که محل کشت قارچ می باشد مثلا در قارچ دکمه ای این بستر از کاه و کلش، کود مرغی، پودر سنگ گچ و آب تهیه می شود ولی در قارچ شیتاکه بستر پرورش قارچ، تنه درخت است.

با توجه به نیاز های کشور در امر تولید قارچ، کارخانه ها و تولید کنندگان متعددی از کمپوست وجود دارند که عموما در مرکز کشور متراکم هستند و بازار تولید کمپوست به وسیله آن ها اداره می شود. می توان گفت در حوزه اقتصاد و متناسب با آن در بازار تولید کمپوست قارچ، قیمت و کیفیت حرف اول و آخر را می زند و هر تولیدکننده ای که بتواند در کنار این دو فاکتور، بازاریابی را نیز به نحو أحسنت انجام دهد قطعا گوی رقابت را از سایر تولید کنندگان می رباید.

شرکت بازرگانی تجاری ct7 عرضه کننده انواع کمپوست قارچ در کشور است و بهترین نمونه های کمپوست قارچ توسط این شرکت در کشور به فروش می رسد. جهت خرید انواع کمپوست قارچ کافیست از طریق شماره های زیر با واحد بازرگانی و فروش ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *