بازار تولید کمپوست قارچ خانگی

ازار تولید کمپوست قارچ در ایران بیشتر به سمت قارچ دکمه ای معطوف شده است. این بازار فصلی است و در پاییز و زمستان رونق دارد ولی در تابستان و اواخر بهار به دلیل شرایط سخت کشت و پرورش، از رونق و تولید می اُفتد و بیشتر قارچ کاران در این فصول به استراحت می پردازند و سالن های خود را برای پاییز و اول مهر آماده می کنند.
مهمترین فاکتور در پرورش قارچ دکمه ای، دمای سالن است و اگر سالن دار بتواند فاکتور دما را بطور کامل در اختیار بگیرد، لجام کار را در دست گرفته و بر همه چیز مسلط خواهد بود. سؤالی که مطرح می شود اینست که تولید قارچ خانگی و بازار فروش این محصول چگونه است؟ در پاسخ باید گفت که تولید قارچ خانگی پس از تعیین مکان مناسب و قفسه بندی آن صورت می گیرد تا بتوان از فضا حداکثر استفاده را کرد و باردهی قارچ خانگی بصورت روزانه و به مقدار چند کیلوگرم در روز خواهد بود و بهترین خریداران این محصول، همسایه ها و آشنایان شما هستند.
کمپوست های قارچ بصورت آماده و بذر زده شده قابل عرضه به تمام نقاط کشور هستند و شرکت تولیدی تجاری ct7 تنها نمایندگی مجاز فروش کمپوست های قارچ در کشور است که آمادگی دارد با تمام قارچ کاران کشوری و خاورمیانه همکاری لازم جهت فروش و صادرات این محصول را داشته باشد. برای برقراری ارتباط با واحد بازرگانی و تجاری شرکت کافیست که از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *