بازار تولید کمپوست قارچ بجنورد

آیا نمی دانید در بجنورد چه مراکز معتبری به فروش کمپوست قارچ می پردازند؟ امروزه در کشور ما به علت بالا بودن هزینه خرید ماشین آلات صنعتی و حقوق نیروهای متخصص تولید کمپوست، این محصول توسط کارخانه های محدودی تولید و روانه بازار می شود.
پس از رسیدن کمپوست به سالن و چیدن آن در قفسه ها باید به بررسی دمای کمپوست بپردازید و هر ۳ ساعت یکبار این کار را انجام دهید تا در صورت بالا بودن دمای مغز کمپوست به خنک کردن سالن اقدام کنید. دمای معمولی برای کمپوست ها در این روز های اولیه حدود ۲۵ درجه سانتی گراد می باشد و تا ۱۲ روز اول که به میسلیوم رانی معروف است باید این دما را حفظ کنید و نیازی به کنترل رطوبت ندارید مگر در حالتی که در کمپوست خشکی ایجاد شود.
معتبرترین شرکت تولیدی کمپوست قارچ در بجنورد که بازار این محصول را در اختیار دارد، کمپانی تولیدی تجاری ct7 است. ما برندهای مختلف کمپوست را با بهترین کیفیت، قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما می گذاریم و کافیست که شما آن را در قفسه قرار داده و شرایط سالنی را برای آن مهیا کنید تا شاهد باردهی کمپوست خود باشید. جهت تهیه کمپوست مورد نظر خود در بازار بجنورد کافیست با واحد تجاری و فروش شرکت ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *