بازار اینترنتی کود میراکل npk

بازار اینترنتی چیست؟ انواع کود میراکل npk در این بازار چگونه خرید و فروش میشوند؟
بازار اینترنتی میتواند سایتی باشد که مثل فروشگاه های اینترنتی درگاه پرداخت و سبد خرید دارد و آنی کالای مورد نظر توسط خریدار انتخاب شده هزینه آن با کارت بانکی پرداخت میشود و کالا به مقصد مورد نظر از طریق پست ارسال میشود. در این مدل خریدار و فروشنده یکدیگر را نمیبینند و مقدار خرید و قیمت آن نیز زیاد نیست.
نمونه دیگری از این بازار، سایتهایی هستند که کود را در انواع مختلف و در حجم های کم و زیاد میفروشند. این سایتها مشاوره کامل و رایگان از طریق ارتباط تلفنی به خریدار میدهند، قبل از خرید در صورت تمایل خریدار برایش نمونه بار ارسال میشود و پس از رضایتمندی خرید اصلی انجام میشود. این معاملات ممکن است با تناژهای خیلی بالا و قیمت هالی میلیونی صورت پذیرد. شاید طرفین برای بستند قراردادهای سنگین ملاقات حضوری هم با هم داشته باشند.
کود میراکل npk  6-6-30 کودیست با درصد نیتروژن بالا و مقدار مشخصی از فسفر و پتاسیم که عناصر میکرو را در این کود به فرم کلات شده قرار داده اند تا هم کودی کامل باشد و هم تجزیه و جذب آسانی داشته باشد. این کود به نفس کشیدن ریشه کمک میکند تا به راحتی بتواند گسترش یابد و مواد غذایی موجود را دریافت کند. کود میراکل npk را میتوان از طریق این سایت خریداری کرد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *