خرید ویژه کود کلات روی پودری، بهترین قیمت

کود کلات روی

کود کلات روی یکی از کود های تقویتی بوده که می تواند در گل دهی و افزایش میزان باردهی تاثیر داشته باشد. خرید ویژه کود کلات روی پودری با بهترین قیمت برای خریداران محترم در نظر گرفته شده است.

قیمت عمده کود کلات روی پودری خارجی + خرید به صرفه

📍کشاورزی موفق همانند همه ی کارهای دنیا بر روی یک قانون مشخص انجام می شود.

📍این قانون مشخص را می توان این گونه خلاصه نمود، که باید نیاز گیاهان را به موقع، شناسایی نموده و غذای مورد نیاز آن را هم، به موقع در دسترس شان قرار دهید.

📍کودهای تقویتی غذاهایی می باشند که می تواند کمیت و کیفیت محصولات را تحت تاثیر قرار دهد.

📍محصولاتی همانند؛ برنج، ذرت، سویا و درختان مرکب به مقادیر بیشتری به عنصر روی، احساس نیاز می کنند.

📍خاک هایی که رطوبت زیادی دارند، قلیایی بوده و فسفر بافت های خاک شان هم زیاد می باشد و به همین دلیل به گیاهانی که در این خاک پرورش می یابند، اجازه ی دسترسی به عنصر روی داده نمی شود یا با محدودیت زیادی، رو به رو هستند.

📍در این نوع شرایط استفاده از کودهای کلات روی توصیه می شود، که البته زمان بهره وری از این کود، زمان متورم شدن جوانه ها می باشد، یعنی استفاده ی این کود دارای محدودیت زمانی می باشد.

📍همچنان زمان قبل از برداشت محصولات هم می توان از این کود استفاده نمود، استفاده این کود در این زمان می تواند محصولات خوش رنگ و با کیفیتی را به ارمغان بیاورد.

کود کلات روی

خرید آنلاین کود کلات روی مایع برای برنج + افزایش ۲ برابری تناژ

  • برای داشتن محصولات با کیفیت باید یک برنامه ی غذایی مطلوب داشته باشیم.
  • کود ها را براساس نیاز خاک و محصولات باید مورد بهره وری قرار دهید. با پرورش درست می توانید تمامی دوره های رشدی را به بهترین روش پیش برده و سبب تناژ محصولات با کیفیت شوید.
  • کود کلات روی یکی از موثرترین کودهایی می باشد، که می توان برای افزایش جوانه زنی بذرها مورد استفاده قرار داد.
  • استفاده ی این کود می تواند مقاومت محصولات را بالا برده و در بهبود بو و عطر دانه های برنج بهترین عملکرد را داشته باشد.
  • کود کلات روی را می توان در زمان پنجه زنی استفاده نمایید، چون در این زمان می توان نشاسته های بیشتری برای گیاه جمع آوری نمود و به این ترتیب دانه های برنج به شکل بهتری دسته بندی می شوند و از سوی دیگر مقاومت پنجه زنی را می تواند بالا ببرد.

کود کلات روی

خرید کود کلات روی برای ذرت با بهترین قیمت

📌 عنصر روی یکی از عناصری می باشد که در بین بافت های خاک حضور بسیار کمرنگی دارد.

📌 به همین دلیل استفاده از این کود تقویتی، در زمین های کشاورزی به شدت توصیه می شود.

📌 یکی از دلایل کمبود این عنصر در بین بافت های خاک زمین های کشاورزی، استفاده ی بیش از حد از کود های فسفات بوده است و دلیل دیگر آن، قلیایی بودن خاک ها یا بالا بودن آهک بافت های خاک می باشد.

📌به همین دلیل جذب عنصر روی برای ریشه های گیاهان بسیار سخت و یا هم در بعضی موارد غیر ممکن می شود.

📌 بهره وری به موقع از کود روی می تواند در تولید پروتئین در دانه های ذرت، نقش مهمی را ایفا نماید.

کود کلات روی

📌 بالخصوص استفاده ی این کود را در زمان رشد بوته، می تواند در رشد ریشه ها تاثیر گذار بوده و در توسعه ی آنها مهمترین نقش را ایفا نماید.

📌 همچنان در توسعه ی سطح برگ ها و تازگی ذرت هم بسیار موثر می باشد.

📌 استفاده از این کود بیشتر به صورت محلول پاشی انجام می شود.

📌 روش و زمان استفاده ی کود ها بسیار مهم می باشد، به این ترتیب نه تنها کیفیت محصولات چند برابر  می شود، بلکه به میزان قابل ملاحظه ای تناژ محصولات هم افزایش پیدا می نماید.

 

قیمت تولید کود اختصاصی برنج + مشخصات کامل

کود اختصاصی

کود اختصاصی برنج از پرمصرف ترین کود های پودری برای استفاده در شالیزار است که کمک زیادی به افزایش کمی و کیفی گیاه برنج میکند، مشخصات کامل این کود در قسمت های دیگر کامل ذکر شده است، کود اختصاصصی برنج به قیمت تولیدی، به دست مصرف کنندگان میرسد.

بهترین کود سه بیست برای برنج + قیمت عالی

✔️ یکی از پر مصرف ترین محصولات غذایی سفره های ایرانی محصول برنج، است که تولید آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

✔️ در شهرهای مختلف کشور ایران، برنج کاشته و تولید می‌شود ولی در شهر های شمالی و جنوبی کشت برنج بیشترصورت می‌پذیرد،که تغذیه خاکی هنگام رشد این گیاه بسیار هائز اهمیت است.

✔️ کشاورزان و شالی کاران به خوبی با نوع خاک خود، منطقه آب و هوایی، شرایط مختلف فصلی ،نیاز تغذیه ای خاک، برای کاشت برنج آشنا هستند.

✔️ اما اینکه در بازار کود های مختلف عرضه می‌شود وچه برندهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشند، نیاز است که اشالی کاران عزیز،طلاعات کافی را در این مورد داشته باشند.

✔️ این مجموعه، با بیش از ۱۰ سال سابقه در ارائه کود های با کیفیت و ارگانیک، بهترین کود سه بیست را از تولید کننده های معتبر، برای شما فراهم می‌کند.

✔️ کود سه بیست که درصد متعادلی ازعناصر ماکرو را دارا است، برای رشد بهتر و افزایش کیفیت و کاهش تنش ها ی برنج، می‌تواند گزینه مناسبی باشد، که شالی کاران با این کود به خوبی آشنا هستند.

✔️ باران کود بهترین و با کیفیت ترین کود سه بیست را با عالی ترین قیمت، مستقیم از تولید کننده، به بازار عرضه می‌کند.

کود سه بیست

کود مرغی مایع برای خزانه برنج + روش مصرف

📌 برای مرحله خزانه برنج، می‌توان از کود مایع مرغی که دارای عناصر ریز مغزی و درشت مغذی هست، استفاده کرد.

📌 این کود بیشتر مواد مورد نیاز، برای رشد گیاه را فراهم می‌کند و چون به صورت مایع است، راحتتر جذب ریشه برنج شده و به افزاش ریشه زنی و مقاومت ساقه کمک می‌کند.

📌 کود مایع مرغی جزء کودهای ارگانیک محسوب شده و به صورت محلول پاشی و آبیاری استفاده می‌شود که در مرحله خزانه، می‌توان به صورت آبیاری آنرا مورد مصرف قرار داد تا هم مواد مغذی بذر را تأمین کند، هم یک بذر سرحال و پر ریشه را به شما تحویل دهد، زیرا وجود درصدی از اسید هیومیک که در این کود می‌یاشد، باعث افزایش ریشه زنی گیاه می‌شود.

📌 روش مصرف این کود مایع بستگی به نوع بذر و متراژ محل کشت خزانه دارد که شالیکاران می‌توانند با کارشناسان امر مشورت کنند یا دستورالعمل روی بسته بندی را مطالعه کنند.

📌 در صورت خرید کود مایع مرغی برای محصول برنج خود از این سایت، از مشاوره رایگان شرکت باران کود بهرمند می‌شوید.

کود مرغی مایع

کود آهن برای برنج + خرید و قیمت؛ ۱۰ کیلوگرمی

💠 برای کشت برنج و برداشت یک محصول خوب، باید بدانید از چه نوع کودی در روند رشد این گیاه استفاده کنید، همه گیاهان برای رشد کافی، نیاز به تغذیه صحیح دارند و انواع عناصر میکرو و ماکرو باید در برنامه غذایی گیاهان قرار داده شود تا هنگام برداشت، بتوانید محصولی خوب، باکیفیت و مشتری پسند داشته باشید و به درآمد بالایی برسید.

💠 کشت برنج برای شالیکاران مشقت و رنج زیادی در پی دارد که این سختی کار، فقط زمانی تلافی می‌شود که کشاورز محصول بیشتری برداشت کند.

💠  گیاه برنج مانند همه گیاهان، نیاز به همه عناصر خاک دارد تا رشد کافی داشته باشد، و این نیاز را باید بررسی کنید و بدانید که چه نوع کودی را به چه اندازه و چطور مصرف کنید.

💠 کود آهن نیز یکی از عناصر مهم برای بهبود رشد برنج محسوب می‌شود که باید به موقع برای شالیزار به بکار برده شود تا از خطرات احتمالی که برنج را تهدید می کند جلوگیری کرده و محصول سرحالی داشته باشید.

💠 می‌توانید کود آهن را در بسته بندی های ۱۰ کیلویی به قیمت تولید کننده خریداری کنید.

💠 با کیفیت ترین کود آهن را از مجموعه ما تهیه کنید و برنجی با کیفیت و پر محصول برداشت کنید.

کود آهن پودری

کود فسفر ۱۰  ۵۲  ۱۰ برای پنجه زنی برنج + فروش ویژه

💠 همانطور که در مطالب قبل گفتیم، برای رشد بهترگیاه برنج، باید نیاز های تغذیه ای این گیاه را برطرف کنید.

💠 کود فسفر ۱۰ ۵۲ ۱۰ از جمله کود های ماکرو است که دارای ۵۲ درصد فسفر، ۱۰ درصد پتاسیم ۱۰ درصد نیتروژن می‌باشد و به کود فسفر بالا مشهور است که زمان پنجه زنی، برای افزایش دانه دهی و افزایش مقاومت ساقه از این کود استفاده می‌شود.

💠 با استفاده از شرایط ویژه فروش که باران کود برای کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ در نظر گرفته است، این کود را با قیمت کمتر خریداری کنید و در هزینه سالانه کشت برنج خود صرفه جویی کنید.

کود 10 52 10

قیمت فروش کود مخصوص کلزا

کود اختصاصی کلزا

کود مخصوص کلزا را ز ما بخواهید!! گیاهان برای رشد خود نیاز به عناصر و ویتامین های خاک دارند، امروزه کود ها منبع تغذیه نباتات هستند که باعث رشد بهترآنها می‌شوند، برای پرورش گیاه کلزا نیز، جهت ثمره دهی بیشتر، از کود مخصوص کلزا استفاده می‌شود، قیمت فروش این کود، در بازار کودی نیز متفاوت است.

مزایای کود سولفات پتاسیم برای کلزا

به دلیل دانه روغنی بودن گیاه کلزا و صرفه اقتصادی کشت این گیاه، کشاورزان زیادی به کشت این گیاه روی آورده اند.

در اثر استفاده زیاد از خاک، عناصر مورد نیاز گیاهان کاهش پیدا میکند،  که این کمبود عناصر به وسیله کود ها و عوامل خارجی برای خاک رفع می شود.

یکی از مهم ترین مواد مغذی مورد نیاز گیاه کلزا، عنصر پتاسیم است که برای کشت و روند رشد این گیاه از  کود سولفات پتاسیم استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از کود سولفات پتاسیم برای کلزا:

  • افزایش رشد رویشی و زایشی کلزا
  • مقاومت دربرابر تنش ها
  • افزایش جذب ریز مغذی ها و آب
  • افزایش کیفیت دانه های کلزا
  • افزایش طعم و تحریک گیاه برای تشکیل گل و دانه

کود سولفات پتاسیم دارای درصد بالایی از پتاس است که در فرآیند رشد کلزا تأثیر گذار بوده و باعث سنگین شدن و پر چرب شدن دانه می شود.

در نتیجه افزایش برداشت محصول را به دنبال خواهد داشت که برای کشاورزان سود دهی عالی و تضمینی را در بر دارد.

با توجه به فواید کود سولفات پتاسیم برای کلزا، پیشنهاد می‌کنیم، مصرف این کود را در برنامه کودی زراعت خود لحاظ کنید.

کود سولفات پتاسیم

بهترین کود مرغی برای کلزا+ افزایش تناژ

کود مرغی به چهار روش تولید می‌شود که شامل موارد زیر است:

  1. کود مرغی پلیت شده
  2. کود مرغی مایع
  3. کود مرغی گرانوله
  4. کود مرغی پودری
  • کودهای مرغی سرشار از نیتروژن، پتاسیم، فسفر، ازت، کلسیم و عناصر ریزمغذی روی، آهن و مس و منگنز می باشد.
  • کشاورزان با توجه به نوع زمین خود، کود مرغی پلیت یا مایع را مورد استفاده قرار می‌دهند.
  • کود های مرغی نیاز نیتروژنی خاک کلزا را بیشتر برطرف می‌کنند، ‌درحالیکه مواد مغذی نامبرده را نیز برای خاک دارا می‌باشند که گیاه با توجه به نیاز خود، این مواد را از خاک دریافت می‌کند.
  • کود مرغی که توسط  شرکت باران کود به بازار عرضه می‌شود، از بهترین شرکت های تولید کننده تأمین می‌شود.
  • مشتریانی که چندین سال از کود های مرغی این شرکت استفاده می‌کنند، می‌توانند شاهد مثالی بر ادعای فروشنده باشند.
  • کود مرغی به عنوان یک کود آلی سرشار از مواد مغذی، باعث رشد بهتر کلزا شده و به دانه دهی و افزایش روغن این گیاه کمک می‌کند و در نتیجه افزایش تناژ را به دنبال دارد که این موضوع خود باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.
  • با تهیه بهترین کود مرغی برای مزرعه کلزا، می‌توانید استفاده از کود های شیمیایی و آفت کش ها را تا درصد زیادی کاهش دهید که این موضوع خود باعث صرفه جویی در هزینه، وقت و نیروی انسانی شما می‌شود.

کود مرغی پلیت شده

کود سه بیست برای کلزا + افزایش گلدهی

همان طور که آگاهی دارید، کود سه بیست یک، کود npk با درصد های مساوی می‌باشد که در کشاورزی، باغداری، گلخانه و تولیدات گیاهان خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کود سه بیست از آن جهت که به صورت دانه ریز و محلول در آب است، توانایی جذب بالایی دارد و به راحتی جذب خاک می‌شود. می‌توان از این کود به صورت محلول در سیستم‌های غرقابی، تحت فشار و محلول پاشی نیز استفاده نمود که راندمان بهتری دارد.

✅ فواید کود سه بیست برای کلزا:

  • مؤثر در بهبود اندازه، شکل، رنگ، طعم، عمر مفید و کیفیت محصول کلزا
  • ایجاد تعادل بین عناصر غذایی
  • افزایش راندمان رشد کیفی و کمی کلزا
  • افزایش راندمان عملکرد کلزا
  • افزایش گلدهی و دانه دهی کلزا
  • افزایش درآمد از کاشت کلزا

کود گوگرد برای کلزا + مصرف در هکتار

✅ نیاز کلزا به کود گوگرد، سه برابر غلات است، در زمین هایی که از کود گوگرد استفاده می‌شود، افزایش چند برابری محصول کلزا را در پی داشته است.

✅ گوگرد با ضد عفونی کردن خاک، باعث می‌شود تا عناصر خاک راحت تر و بیشتر جذب گیاه شود، با عناصر موجود در این کود، کلزا مواد مغذی خوبی دریافت کرده و موجب افزایش کیفیت و بیشتر شدن دانه های کلزا شده و در کل باعث چند برابر شدن برداشت محصول می‌شود.

✅ بهترین زمان مصرف کود گوگرد برای کلزا، زمان شخم زدن است که به صورت زیر کشت مصرف می‌شود.

✅ در صورتی که  بعد از رشد گیاه نیاز به گوگرد بود، میزان مورد نیاز، از گوگرد مایع به صورت محلول پاشی و آبیاری استفاده شود.

✅ نا گفته نماند که استفاده بی رویه از کود گوگرد، باعث کم روغن شدن کلزا می‌شود.

کود گوگرد مایع

✅ در روش آبیاری ۲۰ لیتر کود گوگرد مایع در هکتار مصرف شده و در روش محلول پاشی ۲ تا ۵ لیتر کود با ۱۰۰۰ لیتر آب مخلوط میشود و در هکتار مصرف می‌شود.

✅ البته میزان کود دهی به عواملی چون منطقه آب و هوایی، نوع خاک و میزان مورد نیاز گوگرد برای زمین مربوطه بستگی دارد.

✅ در کل، میزان مصرف گوگرد فقط به اندازه نیاز خاک پیشنهاد می‌شود و بیشتر از حد لازم توصیه نمی‌شود.

✅ باران کود برای رفع نیاز کشاورزان و صرفه اقتصادی این قشر از جامعه، با کیفیت ترین کود مخصوص کلزا را آنالیز مناسب، به بازار عرضه می‌کند.

بهترین کود اختصاصی زعفران +قیمت عالی

کود اختصاصی زعفران

بهترین کود اختصاصی زعفران چه کودی می‌باشد؟ آیا فقط ارزان بودن آن مهم است، یا کیفیت و قیمت عالی آن هم مطرح می باشد؟ برای رشد بهتر زعفران، کود های تقویتی با برند ها و قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد، نکته مهم تهیه این کود از فروشگاه های معتبر است که کود با کیفیت در اختیار کشاورز قرار دهد، اگر دنبال کسب اطلاعات بیشتر، برای افزایش درآمد خود، از راه کشت زعفران هستید، این مقاله را دنبال کنید تا با بهترین کود اختصاصی و تقویتی، جهت رشد بهتر زعفران آشنا شوید.

کود مرغی برای زعفران + زمان مصرف

زعفران کاران در امر کوددهی، به کود حیوانی بیشتر اهمیت می‌دهند و برای رشد بهتر زعفران، سالانه هزینه زیادی بابت کود حیوانی متحمل می‌شوند.

در امر کود دهی زعفران، کود های مرغی می‌توانند، جایگزین مناسبی برای کود های حیوانی باشند.

چرا که کود های طبیعی حیوانی حاوی قارچ و آفت هستند، ولی کود مرغی فرآوری شده که یک نوع کود حیوانی می‌باشد، فاقد قارچ و آفت هستند و عناصر ماکرو و میکرو را دارا می‌باشد و نیاز کودی زعفران را چند برابر کود های دامی، برآورده می‌کند.

فواید جایگزینی کود مرغی فرآوری شده به جای کود های حیوانی و گاوی:

  1. کاهش آفت و بیماری
  2. تقویت چند برابری خاک
  3. میزان مصرف کمتر نسبت به کود گاوی
  4. میزان مصرف کود گاوی بالای ۱۰ تن در هکتار، میزان مصرف کود مرغی نیم تن در هکتار
  5. کاهش مصرف سم و کود شیمیایی
  6. روش مصرف آسان کود مرغی
  7. روش آسان کود مرغی به مزرعه
  8. کاهش هزینه خرید و انتقال کود مرغی نسبت به کود گاوی
  9. جذب بهتر عناصر خاک توسط گیاه در کود مرغی

در نتیجه استفاده از کود مرغی فرآوری شده برای زعفران، باعث کاهش چند برابری هزینه و صرفه جویی در سرمایه گزاری عائد عزیزان زعفران کار خواهد شد.

کود مرغی پلیت شده، قبل از کاشت زعفران و در فصل رشد اولیه هنگام سبز شدن یا سرک گیاه زعفران، مورد استفاده قرار می‌گیرد و کود مرغی مایع، زمان محلول پاشی فصلی زعفران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کود مرغی پلیت

کود سولوپتاس برای زعفران + نحوه مصرف

کود سولوپتاس یکی از کود های ماکرو مورد نیاز گیاه زعفران می‌باشد که در مراحل مختلف رشد این گیاه مورد استفاده قرار می‌گیرد که هم به صورت پاششی و هم به صورت محلول پاش مصرف می‌شود.

این کود با کاهش ph  خاک باعث جذب بهتر عناصر مورد نیاز گیاه می‌شود، هنگام خرید کود سولوپتاس به درصد کلر آن دقت کنید که درصد کمی باشد تا باعث شوری خاک شما نشود.

نحوه مصرف کود سولوپتاس برای زعفران:

زمان مناسب برای مصرف این کود، زمان کاشت و مرحله ابتدایی رشد گیاه و قبل از گلدهی می‌باشد، به دلیل تأثیر زیاد این کود بر رشد چند برابری گیاه زعفران، در مرحله بعد از گلدهی و بعد از برداشت نیز استفاده می‌شود.

زمان تهیه کود سولو پتاس،از ترکیب آن با کودهای مس و کلسیم دار خودداری کنید.

برای مصرف کود سولوپتاس، حتما به دستورالعمل روی بسته بندی دقت کنید، می‌توانید به اندازه مورد نیاز خاک، به صورت محلول پاش، ریختن در خاک، به روش آبیاری، در ساعات خنک روز استفاده کنید.

کود سولوپتاس

کود آهن برای زعفران + محلول پاشی

آهن یکی از ۱۶ عنصر مورد نیاز برای رشد رویشی و زایشی زعفران است، خاک هایی که دارای ph بالا هستند، دیرتر آهن را جذب می‌کنند  و خاک های تیره عنصر آهن را بهتر و زودتر جذب می‌کنند.

بهتر است از کود آهنی استفاده کنید که با هیومیک و آمینو اسیدها کلات شده باشد، در این صورت آهن بهتر جذب گیاه زعفران شده و تأثیر مثبتی بر رشد زعفران خواهد داشت.

مصرف کود آهن برای زعفران باعث افزایش گلدهی، کاهش آفت، افزایش سبزینگی گیاه و سنگین تر شدن پرچم گل می‎‌شود.

استفاده کود آهن به صورت محلول پاشی، برای زعفران، بیشترین بازدهی را دارد و در مرحله رشد گیاه، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقدار مصرف کود آهن، برای زعفران با توجه به نیاز خاک، نوع آبیاری و منطقه آب و هوایی ۱ تا ۲ کیلوگرم در هکتار است.

بهتر است کود آهنی را که قابلیت حل شوندگی ۱۰۰ درصد را داشته باشد، تهیه کنید تا بعد از محلول پاشی روی گیاه رسوب بر جای نگذارد.

کود آهن پودری

کود گوگرد برای زعفران + افزایش گلدهی

کود گوگرد که یک نوع ماده ضد عفونی کننده خاک و گیاهان است دارای املاح و مواد مغذی نیز می‌باشد که باعث رشد و کیفیت بهتر زعفران می‌شود.

رشد غده زعفران و تغذیه از طریق غده، از اهمیت بالایی برخوردار است که استفاده از کود گوگرد باعث رشد غده ای زعفران شده و این امر خود، در گلدهی و پر رنگ شدن زعفران تأثیر گذار خواهد بود.

کود دهی گوگرد در دو مرحله انجام می‎گیرد یکبار در مرحله زاج اب است که اولین آب بعد از برداشت است و مرحله بعد در آبدهی تابستانه در مرداد ماه است که به گیاه زعفران در مبارزه با آفات، کمک شایانی می‌کند.

از نکات مهم در تهیه کود گوگرد برای زعفران، انتخاب یک مرکز معتبر برای تهیه کود گوگرد با کیفیت و غنی شده است.

کود گوگرد مایع

 

مرکز فروش کود اختصاصی پسته؛ بسته بندی ۱۰ کیلویی

کود اختصاصی پسته

کود اختصاصی پسته، یکی از کودهای مهم برای رشد مناسب درختان پسته است، استفاده از این کود برای تمامی درختان پسته از ضروریات محسوب میشود، این کود با کیفت بالا در بسته بندی ۱۰ کیلویی، در بسیاری از مراکز فروش کودهای تقویتی بفروش میرسد. در این مجموعه، انواع کودهای پودری و مایع، از جمله کود کلسیم، هیومیک اسید، پلیت مرغی و مایع مرغی برای پسته، با قیمت مناسب، برای باغداران، در نظر گرفته شده است.

تأثیر کود نیترات کلسیم برای پسته + قیمت عالی

کود نیترات کلسیم که شامل نیترات و کلسیم است از عناصر مورد نیاز درخت پسته محسوب می‌شود و در تشکیل پوسته استخوانی پسته نقش ‌مهمی دارد که در زمان مناسب خود، در مقدار معین باید مصرف شود.

زمان مصرف کود نیترات کلسیم برای پسته به شرح زیر می‌باشد:

  • از زمان ارزنی شدن تا تشکیل پوسته استخوانی، نیاز درخت پسته به کلسیم بیشتر است و باید تأمین شود.
  • بعد از برداشت محصول و قبل از استارت درختان باید کلسیم تأمین شود
  • بهترین زمان محلول پاشی کلسیم بعد از ارزنی شدن پسته تا استخوانی شدن پوسته است
  • محلول پاشی را می‌توان در دونوبت به فاصله ۱۰ روز انجام داد.
  • جهت پیشگیری از کمبود کلسیم در اسفند ماه و قبل از گلدهی از کود نیترات کلسیم استفاده می‌شود.

📌کمبود کلسیم باعث لکه شدن پوست استخوانی، آفتاب سوختگی و بد شکل شدن آن در پسته می‌شود.

📌 کود نیترات کلسیم، از پرمصرف ترین کودهایی است که خواص و مزایای آن، برای مصرف کنندگان شناخته شده است.

📌جهت خرید و ثبت نهایی این کود زیر قیمت بازار، به صورت عمده و جزئی، با بخش امور مشتریان، ارتباط برقرار کنید.

کود نیترات کلسیم

کود هیومیک اسید برای پسته + خرید و فروش

✅ باغداران درخت پسته، برای ثمر دهی این درخت با ارزش، بیشتر از ۱۰ سال باید به باغ پسته خود رسیدگی کنند تا به درآمد برسند، به همین دلیل نحوه کود دهی و کیفیت کود برای باغدار بسیار اهمیت دارد.

✅ کود هیومیک اسید، به عنوان یک کود آلی و مغذی جهت غنی شدن خاک و افزایش قدرت جذب عناصر مورد نیاز درخت پسته، در دوره های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

✅ در واقع کود هیومیک اسید، مثل کودهای دیگر مواد مغذی مورد نیاز درخت پسته را تامین نمی‎کند؛ بلکه به افزایش دسترسی ریشه این درخت به مواد مورد نیازش کمک می‎کند.

✅ هیومیک اسید با تأثیر مثبت بر ساختار خاک باعث می‌شود تا درختان از طریق ریشه، مواد مغذی مورد نیازشان را به خوبی دریافت کنند.

✅ حتی در دریافت آب کافی نیز بسیار مؤثر است و رطوبت خاک را حفظ می‌کند.

کود هیومیک اسید

✅ هیومیک اسید به سه صورت تولید می‌شود؛ پودری،گرانوله و مایع که باغداران با توجه به نیاز خود و نوع آبیاری، آن را خریداری می‌کنند.

✅ در این سایت انواع مختلف هیومیک اسید ایرانی و خارجی از معتبر ترین برندها انتخاب شده و با قیمت مناسب خرید و فروش می‌شود.

کود پلیت مرغی برای پسته؛ ۲۵ کیلوگرمی

از آنجایی که میوه پسته بسیار با ارزش است، باغداران در انتخاب کود مناسب برای باغ پسته خود حساسیت خاصی به خرج می‌دهند.

امروزه کود پلیت مرغی به دلیل قیمت مناسب و کارایی بالایی که نسبت به کود های شیمیایی دارد، مورد استقبال پسته کاران قرار گرفته است.

تا چندی پیش، پسته کاران از کود های حیوانی طبیعی، برای رشد بهتر درختان باغ خود استفاده می‌کردند، که کود های حیوانی، ضمن فوایدی که داشتند، آفت زا هم بودند و باعث به وجود آمدن حشره و کرم و علف های هرز برای درختان می‌شد.

اما پلیت مرغی که یک کود آلی طبیعی فرآوری شده است، با تمام فوایدی که دارد، ضد آفت نیز است و از بیماری های گوناگون درخت پسته، از جمله پسیل و حشرات ساقه ای دیگر تا حدودی جلوگیری می‌کند.

این یک موفقیت بسیار خوشحال کننده ای برای یک باغدار است که هزینه کود و سم مصرفی خود را پایین آورده باشد، که کود پلیت مرغی این امکان را برای باغداران پسته فراهم کرده است.

کود پلیت مرغی

با استفاده از کود پلیت مرغی هم از شر علف های هرز راحت می‌شوند، هم با استفاده از یک کود طبیعی مغذی، پسته ارگانیک و پر بار و یک دست تولید می‌کنند وبه درآمد عالی می‌رسند.

کود پلیت مرغی برای پسته، در زمستان به صورت چالکود استفاده می‌شود.

باران کود پلیت مرغی را در بسته بندی های ۲۵ کیلویی به صورت عمده و جزئی به بازار ارائه می‌کند.

کود مایع مرغی برای پسته + گالن ۲۰ لیتری

کود مایع مرغی و پلیت مرغی نیز دارای عناصری مشترک هستند که فقط شکل فیزیکی آنها با هم فرق دارد.

کود مایع مرغی، برای باغ پسته بسیار راحت قابل استفاده است، زیرا باغدار به راحتی در آبیاری غرقابی و یا سیستم آبیاری خود، این کود مایع را می‌تواند استفاده کند.

به همین دلیل باغداران کود مایع مرغی را راحت تر خریداری می‌کنند.

کود مایع مرغی

این سایت، کود مایع مرغی را به صورت گالن های ۲۰ لیتری برای باغداران پسته و دیگر مصرف کنندگان این کود با‌ ارزش تأمین و به بازار عرضه می‌کند.

در صورت نیاز به انواع کود اختصاصی پسته، می‌توانید، همه روزه به جزء روز های تعطیل، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ با کارشناسان باران کود ارتباط تلفنی برقرار کنید و کود مورد نظرتان را سفارش دهید.

تولید انواع کود اسید هیومیک + کاربرد و مزایا

کود اسید هیومیک

تولید کود هیومیک اسید، در کشور های پرقدرت انجام می‌گیرد و ایران هم یکی از تولید کنندگان کود هیومیک اسید است که در سه نوع پودری، مایع و گرانوله عرضه و پخش میشود. در ادامه در باره کاربرد و مزایای انواع کود هیومیک اسید بیشتر بحث می‌کنیم.

فروش عمده کود اسید هیومیک پودری + بسته بندی ۱۰ کیلویی

📌 کود  اسید هیومیک پودری و استفاده آن در کشاورزی و باغداری باعث می شود تا زمین از فقر خاکی نجات یافته و در ساختار خاک تغییرات مثبتی ایجاد شود.

📌 آب و نور خورشید به طور کامل به خاک برسد و جذب عناصر افزایش پیدا کرده و انسان ها بتوانند به پرورش محصولات بهتر و با کیفیت تری  بپردازند و محصولات غذایی ارگانیک تولید کنند.

📌 این عوامل و فواید باعث شده تا روزانه کشاورزان بیشتری اقدام به استفاده از این کود کنند.

📌 فروش عمده کود اسید هیومیک، برای آن دسته از افرادی که وسعت زمین های کشاورزی آنها زیاد است و افرادی که دنبال کسب در آمد از طریق خرید و فروش و صادرات آن هستند، یک فرصت عالی است تا با خرید به صرفه این کود، به سود خوبی دست پیدا کنند.

📌 حتی کشاورزان نیز می‌توانند به صورت گروهی اقدام به خرید کود اسید هیومیک پودری، به صورت عمده کنند تا از بار هزینه خود کم کرده باشند.

📌برای اطلاع از قیمت فروش عمده کود اسید هیومیک پودری، با بسته بندی ۱۰ کیلویی، با این شرکت تماس بگیرید و از قیمت به روز شده مطلع شوید.

کود اسید هیومیک پودری

خرید ازران قیمت کود اسید هیومیک گرانوله برای گندم

📌 کود اسید هیومیک گرانوله، برای کشت دیم گندم از کارایی بالاتری برخوردار است، زیرا کشاورز گندم کار، به راحتی می‌تواند هنگام کاشت این کود را در زمین بپاشد و به عنوان کود زیر کشت باعث رشد بهتر و ریشه زنی بیشتر در گندم شود.

📌 پیشنهاد می‌شود که کود اسید هیومیک، را به عنوان یک مغذی کامل برای مرحله زیر کشت گندم در زمین های زراعی خود استفاده کنید تا گیاه از نور خورشید وآب کافی برخوردار شود و ریشه ای مقاوم در خاک بدواند.

📌 کود اسید هیومیک گرانوله را به صورت چالکود برای درختان باغ نیز می‌توانید استفاده کنید.

📌با خرید کود از منبع تولید کود اسید هیومیک، خریدی به صرفه داشته باشد وبه قیمت بسیار مناسب کود مصرفی سالانه گندم خود را تهیه کنید.

اسید هیومیک گرانوله

راهنمای خرید کود اسید هیومیک مایع بسته ۱۰ لیتری

📌 کود اسید هیومیک که رنگ قهوه ای تیره دارد، یک کود آلی ارگانیک است که باعث تیره شدن و نرم شدن خاک زمین شده و از سفتی خاک می‌کاهد و خاک را برای کشت های آتی آماده و نرم نگه می‌دارد.

📌 کود اسید هیومیک، به مرور زمان نیاز خاک به کود های شیمیایی را کاهش می‌دهد و این عمل زمانی صورت می‌گیرد که خاک زمین نرم شده وبه اندازه کافی از نور خورشید وباران که منبع تغذیه خاک هستند  مواد مغذی موردنیاز خود را دریافت می‌کند.

📌 کشاورزان و باغداران زیادی، سالانه برای خرید کود اسید هیومیک هزینه می‌پردازند، ولی هنوز هم استفاده از این کود ارزشمند بین همه کشاورزان شناخته شده نیست.

📌 بعضی از آنان به مقدار کمی  این کود آلی را برای زمین های خود استفاده می‌کنند یا استفاده نمی‌کنند

📌درحالیکه بعضی از عزیزان کشاورز، با استفاده از اسید هیومیک باغات و زراعت های خود را تا درصد زیادی پیشرفت داده اند و استفاده از کود های آلی مثلاسید هیومیک مایع باعث شده تا مصرف سم در گیاهان را به درصد ناچیزی برسانند.

📌برای راهنمایی از نحوه خرید کود اسید هیومیک مایع بسته ۱۰ لیتری با مشاورین ما تماس بگیرید.

اسید هیومیک مایع

قیمت عالی کود اسید هیومیک پودری برای مرکبات

📌 کود اسید هیومیک پودری برای مرکبات، هم به صورت چالکود استفاده می‌شود و هم به صورت آبیاری، از طریق سیستم های آبیاری یا نهر های آبیاری غرقابی به کار برده می‌شود، این کود را به صورت محلول پاشی هم می‌توان استفاده کرد.

📌 در مطالب قبل گفتیم که استفاده از کود اسید هیومیک خاک را نرم کرده و باعث جذب بیشتر نور خورشید و آب کافی در خاک می‌شود، حال به این نتیجه می‌رسیم که استفاده از اسید هیومیک باعث شیرین تر شدن و آبدار تر شدن مرکبات می‌شود، چرا که منبع قند میوه ها از نور خورشید هم می‌باشد.

کود اسید هیومیک

📌 وقتی مرکبات به مقدار کافی از عناصر مورد نیاز خود از خاک دریافت می‌کنند و این تغذیه سالم را به شاخ وبرگ گیاه به صورت یک دست می‌رسانند، خود باعث یکدست شدن میوه درختان شده و میوه ای بازار پسند تحویل باغادر می‌دهند و این خود سود زیادی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

📌 اگر کشاورزان و باغداران کود اسید هیومیک را از مراکزی که این کود را باقیمت عالی و کیفیت تضمینی عرضه می کنند تهیه کنند سود بیشتری عائد آنها خواهد شد.

📌 باران کود، اسید هیومیک پودری را باقیمت عالی به مصرف کنندگان می‌رساند، قیمت دقیق و به روز این محصول را از کارشناسان فنی سایت بپرسید.

بهترین کود اختصاصی گندم + خرید ارزان قیمت

کود اختصاصی گندم

در این سایت بهترین کود اختصاصی گندم را بشناسید و با خرید ارزان قیمت این کود در هزینه  تهیه کود کشاورزی خود صرفه جویی کنید، اگر به دنبال خرید ارزان قیمت کود با کیفیت هستید، مطالب این سایت را دنبال کنید، وبا مرکز فروش کود مایع مرغی، اسید هیومیک، فسفر و کود پلیت ارتباط برقرار کنید.

بازار خرید و فروش کود مرغی مایع برای گندم + افزایش تناژ

باران کود امکان خرید کود مرغی مایع را از بازار بزرگ خرید و فروش کود های آلی برای گندم کاران عزیز فراهم کرده است.

در این وبسایت کود مرغی مایع را با هر مقدار که نیاز دارید، می‌توانید تهیه کنید.

خرید و فروش این کود به صورت عمده و فله نیز امکان پذیر است، کشاورزان برای نیاز مزرعه گندم و نمایندگان فروش در شهرها می‌توانند از مرکز خرید کود مرغی، با بهترین قیمت و تضمین کیفیت، کود مرغی مایع را تهیه کنند و با سود خوب به مصرف برساند.

گندم کاران می‌توانند از زمان پنجه زنی تا قبل از خوشه طلایی، از کود های ارگانیک استفاد کنند تا گندم افزایش تناژ خوبی داشته باشد.

توصیه ما به کشاورزان، استفاده از کود های اختصاصی گندم، هیومیک اسید و کود مرغی مایع است.

کود مایع مرغی

فواید خرید کد مرغی مایع برای گندم چیست؟

  • افزایش عناصر مهم خاک
  • فزایش مقاومت گندم در برابر آفات و تنش ها
  • حفظ رطوبت در خاک برای گندم
  • افزایش جذب عناصر برای گندم
  • تقویت ریشه
  • کاهش ناخالصی های خاک
  • استفاده به صو رت محلول پاسی و راحتی کار گندم کاران
  • کمک به حفظ محیط زیست
  • تولید محصول ارگانیک جهت سلامتی انسان
  • کاهش مصرف کود شیمیایی
  • افزایش تناژگندم
  • در نتیجه کاهش هزینه در مصرف کود برای روند کشت گندم

کود مرغی مایع، دارای ماده آلی و کربن آلی است و دارای تمام عناصر میکرو و ماکرو می‌باشد وبا ترکیب خوبی که دارد، تمام نیاز خاک را برطرف کرده و نیاز به کود شیمیایی را در خاک به صفر می‌رساند.

بازار خرید و فروش کود فسفر برای پنجه زنی گندم

💠 عنصر فسفر از عناصر درشت مغذی خاک است که بر اثر استفاده زیاد، از خاک زمین های کشاورزی، به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند و برای بر طرف کردن این کمبود، از کود فسفر استفاده می‌شود تا نیاز گیاهان را برطرف کرده و به رشد سریع تر آن کمک کرده باشد.

💠 بازار خرید و فروش کود فسفر بسیار پررونق است و انواع مختلف این کود با آنالیز های مختلف در بازار یافت می‌شود ولی اینکه از کجا این کود را تهیه کنید خیلی از اهمیت زیادی برخورداراست چراکه با خرید کود فسفر بی کیفیت فقط هزینه زیادی را متحمل می ‌شوید و محصول با کیفیت برداشت نخواهید کرد.

💠 اما اگر هنگام خرید کمی دقت بیشتری به خرج داده و از مرکز خرید های معتبر کود فسفر با کیفیت تهیه کنید، به رشد  و افزایش پنجه زنی و درشت شدن دانه گندم کمک کرده و هنگام برداشت محصول گندم  بیشتری برداشت می‌کنید و هزینه کود مصرفی را جبران خواهید کرد .

💠 می‌توانید بهترین و با کیفیت ترین کود فسفر را برای استفاده کشت گندم،با بهترین قیمت، ازفروشگاه کودهای کشاورزی باران کود تهیه کنید.

کود فسفر

کود اسید هیومیک برای گندم + رشد و افزایش ریشه

  • کود اسید هیومیک برای گندم باعث افزایش ریشه زنی
  • افزایش پنجه زنی
  • پوک کردن خاک
  • اصلاح ساختمان خاک
  • کاهش آثار سوء استفاده از کود شیمیایی

📌 در نتیجه به رشد بهتر گندم کمک کرده و دانه های گندم را زیاد می‌کند و در نهایت باعث افزایش تناژ گندم می‌شود.

📌 بهترین و با کیفیت ترین کود هیومیک اسید، کودی است که کاملا در آب رقیق شود و ناخالصی نداشته باشد، این کود در بسته بندی های پودری ۱۰ کیلویی به بالا و بسته بندی های مایع ۱۰ لیتری و ۲۰ لیتری تولید می‌شود.

📌 از طریق این سایت، می‌توانید با مرکز تولید کود پر کاربرد اسید هیومیک تماس بگیرید و با هر تناژی که نیاز دارید، این کود را خریداری کنید.

کود اسید هیومیک

کود پلیت برای گندم + مقدار استفاده در هکتار

📌 بیس اصلی کود پلیت، کود مرغ است که دارای مواد و عناصر مورد نیاز خاک می‌باشد و نیاز خاک را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

📌 در صورت استفاده از پلیت مرغی، برای ادامه روند رشد گندم خود، خیلی به کود های شیمیایی نیاز پیدا نمی‌کنید.

📌 در کنار کود پلیت می‌توانید از کود های اختصاصی گندم استفاده کنید که ترکیبات این کود ها نیز به افزایش راندمان و کیفیت گندم کمک خواهد کرد.

کود پلیت مرغی

📌 کود های اختصاصی گندم با یهترین کیفیت و قیمت مناسب تر از بازار، در این سایت عرضه می‌شود.

📌 مقدار مصرف استاندارد از کود پلیت که باران کود در اختیار کشاورزان می‌گذارد، ۵۰۰ کیلو در هکتار است.

📌 با خرید خود از مراکز اصلی تولید کود های باکیفیت، افزایش تناژ محصولات خود را تضمین کنید و از شغل کشاورزی درآمد خوبی کسب کنید.

بازار خریدو فروش کود سولوپتاس ۲۵ کیلویی

کود سولوپتاس

بازار خرید و فروش کود سولوپتاس ۲۵ کیلویی، یکی از پویا ترین و پرفروش ‌ترین بازارها در صنعت کشاورزی است، این کود با ترکیبات منحصر به فرد خود، بهبود کیفیت و عملکرد محصولات کشاورزی را تضمین می‌کند، تقاضای بالای کشاورزان برای این محصول، باعث افزایش رقابت در بازار و بهره‌وری بالاتر در کشاورزی می ‌شود.

قیمت ویژه کود سولوپتاس بلژیکی

کود سولوپتاس بلژیکی یکی از محصولات مورد توجه در عرصه کشاورزی است.

این کود حاوی انواع عناصر غذایی مورد نیاز گیاهان است که برای رشد و توسعه بهینه آن ‌ها ضروری می باشد.

از جمله ویژگی‌های این کود می ‌توان به ترکیب مناسب عناصر غذایی، قابلیت حل شدن در آب، و اثربخشی در زمان کوتاه اشاره کرد.

قیمت ویژه کود سولوپتاس بلژیکی نیز به عنوان یک مزیت برای کشاورزان مطرح می‌شود.

این قیمت مناسب به کشاورزان کمک می‌کند تا هزینه ‌های خود را کاهش داده و سود آوری خود را افزایش دهند.

همچنین، با توجه به کیفیت بالای این کود، استفاده از آن به منظور بهبود عملکرد و عملکرد برداشت محصولات کشاورزی نیز توصیه می ‌شود.

بنابراین، با در نظر گرفتن ویژگی ‌ها و قیمت ویژه، استفاده از کود سولوپتاس بلژیکی می ‌تواند یک گزینه اقتصادی و مؤثر برای بهبود کشت و کار در بخش کشاورزی باشد.

کود سولوپتاس

کود سولوپتاس برای گوجه + فواید مصرف

کود سولوپتاس یکی از کود های مورد استفاده در کشاورزی برای رشد بهتر گیاهان، به خصوص گوجه ‌فرنگی است.

این کود مخلوطی از اسید های آمینه، ویتامین‌ها، عناصر کم‌مصرف و مواد رشدی است که به طور مستقیم به گیاهان مورد نیاز آن‌ها را ارائه می ‌دهد.

در زیر چند نکته مهم درباره کود سولوپتاس برای گوجه و فواید آن آورده شده است:

  • کود سولوپتاس حاوی اسید های آمینه است که رشد گوجه ‌فرنگی را تقویت می‌کند و بهبود عملکرد گیاه را فراهم می ‌کند.
  • این کود حاوی ویتامین ‌های مختلفی است که برای فعالیت‌های فیزیولوژیکی گیاه ضروری هستند و به سلامت و رشد سالم آن‌ها کمک می ‌کند.
  • مواد مغذی در کود سولوپتاس باعث افزایش مقاومت گیاه به بیماری‌ها و آفات می ‌شوند.
  • این کود حاوی عناصر کم‌مصرفی مانند روی، منگنز و مولیبدن است که برای رشد و توسعه صحیح گیاهان ضروری هستند.
  • استفاده منظم از کود سولوپتاس باعث افزایش بازده محصول گوجه ‌فرنگی می ‌شود.
  • کود سولوپتاس می ‌تواند بهبود کیفیت محصول نهایی را نیز ارتقاء دهد؛ به عنوان مثال، افزایش محتوای قندی و ویتامینی میوه.
  • کود سولوپتاس به عنوان یک منبع غذایی متعادل برای گیاهان عمل می ‌کند و باعث تقویت ساختار خاک می‌شود.
  • این کود به عنوان یک گزینه طبیعی و سازگار با محیط زیست شناخته می‌شود که برای کشاورزی ارگانیک بسیار مناسب است.
  • در نهایت، استفاده از کود سولوپتاس می ‌تواند به کاهش هزینه‌های تولید و افزایش سود آوری کشاورزان کمک کند.

کود سولوپتاس

کود سولوپتاس برای چغندر + میزان مصرف

کود سولوپتاس یکی از کود های مورد استفاده در کشاورزی برای کاشت چغندر قند است.

این کود حاوی ترکیبات مختلفی از جمله نیتروژن، فسفر، پتاسیم، کلسیم و مواد مغذی دیگر است که برای رشد و توسعه چغندر قند ضروری هستند.

استفاده از کود سولوپتاس باعث افزایش عملکرد چغندر قند می ‌شود و همچنین باعث بهبود کیفیت محصول نهایی است.

میزان مصرف این کود بستگی به وضعیت خاک، نیازهای گیاه، شرایط آب و هوایی و سیاست‌های کشاورزی دارد.

از آنجایی که این کود می ‌تواند به طور مؤثر در رشد چغندر قند تأثیرگذار باشد، معمولاً در دوره‌های مختلف رشدی چغندر قند، به ‌ویژه در دوره‌های ابتدایی و بعد از انتقال میوه به کاربرده می ‌شود.

کود سولوپتاس

پاسخ به دو سؤال در مورد کود سولوپتاس

سؤال اول:

آیا میتوان از کود سولوپتاس به عنوان یک کود کامل استفاده کرد؟

بله، کود سولوپتاس یک نوع کود مخلوط است که به عنوان یک منبع کامل از عناصر غذایی برای گیاهان عمل می‌کند.

سؤال دوم:

کود سولوپتاس شامل چه اجزایی است؟

این کود شامل اجزای مختلفی از جمله نیتروژن، فسفر، پتاسیم، کلسیم، منگنز، روی، مولیبدن و سایر عناصر مورد نیاز گیاهان است.

 

بهترین کود اختصاصی خرما کدام است؟ مزایا و کاربرد

کود سولوپتاس

بهترین کود اختصاصی برای خرما کود خاک حاوی عناصر غذایی اصلی مانند نیتروژن، فسفر و پتاسیم است، این کودها علاوه بر افزایش رشد و عملکرد خرما، باعث بهبود کیفیت محصول و افزایش مقاومت گیاه در برابر بیماری ‌ها و شرایط نا مساعد محیطی می ‌شوند، به عنوان مثال، کود های حاوی پتاسیم می ‌توانند به رشد ریشه و کیفیت میوه کمک کنند، در حالی که نیتروژن می ‌تواند رشد بخش های سبز گیاه را تقویت کند و فسفر می‌تواند در توسعه سیستم ریشه و تقویت گل دهی و میوه‌دهی تأثیرگذار باشد.

کود هیومیک اسید برای خرما + جلوگیری از ریزش

کود هیومیک اسید یک ماده آلی است که از فرایند تجزیه و تحلیل مواد آلی مانند کود های حیوانی یا گیاهی بوجود می آید.

این کود حاوی اسید هیومیک است که خصوصیات بسیاری برای رشد و توسعه گیاهان دارد.

در مورد خرما، استفاده از کود هیومیک اسید می ‌تواند به چندین روش بهبود دهنده کمک کند:

  1. افزایش اثربخشی کود های دیگر: اسید هیومیک باعث افزایش جذب و استفاده از مواد مغذی در خاک می‌شود، بنابراین استفاده از کود های دیگر در کنار آن، بهبود کارایی واکنش‌های شیمیایی خاک را فراهم می ‌کند.
  2. افزایش رشد و توسعه گیاهان: اسید هیومیک می ‌تواند رشد ریشه‌ها را تشویق کرده و از ریزش برگ ‌ها جلوگیری کند.

این بهبود در جذب مواد مغذی و آب توسط گیاه، منجر به رشد سالم ‌تر و پایدارتر آن می ‌شود.

  1. . افزایش مقاومت در برابر استرسهای محیطی: هیومیک اسید می ‌تواند گیاهان را در برابر استرس‌های محیطی مانند خشکی، شوری و حملات قارچی تقویت کرده و از ریزش آنها جلوگیری کند.
  2.  بهبود ساختار خاک: استفاده از هیومیک اسید باعث بهبود ساختار خاک می ‌شود، که از جمله عواملی است که می ‌تواند در جلوگیری از ریزش خرما مؤثر باشد.

به طور خلاصه، استفاده از کود هیومیک اسید در کشت خرما می ‌تواند به رشد سالم گیاهان کمک کرده و از ریزش آنها جلوگیری نماید.

کود هیومیک اسید

کود پتاسیم برای خرما + عرضه مستقیم

کود پتاسیم یکی از عناصر مغذی حیاتی برای رشد و توسعه صحیح خرما است.

این نوع کود حاوی مقادیر قابل توجهی از پتاسیم است که برای تقویت ریشه ‌ها، افزایش تولید و وزن میوه، بهبود کیفیت و عمر ماندگاری آنها اساسی است. استفاده از کود پتاسیم می ‌تواند عملکرد محصول را بهبود بخشیده و باعث افزایش سود آوری تولید کننده گردد.

با توجه به اهمیت کود پتاسیم برای خرما، عرضه مستقیم این محصول به کشاورزان به ‌عنوان یک راه کار مؤثر برای افزایش بهره‌وری و کیفیت محصول مطرح می ‌شود.

این روش علاوه بر افزایش سهولت دسترسی به کود، می‌تواند به کاهش هزینه‌های تولید و افزایش سود آوری منجر شود.

همچنین، عرضه مستقیم کود پتاسیم برای خرما می ‌تواند به حفظ محیط زیست کمک کند، زیرا استفاده بهینه از این کود منجر به کاهش آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از استفاده‌های نادرست آن می ‌شود.

این اقدام همچنین می ‌تواند در جهت توسعه پایدار و کاهش وابستگی به منابع غیر تجدید پذیر تأثیرگذار باشد.

کود پتاسیم

کود سولوپتاس برای خرما

کود سولوپتاس یکی از کود های مورد استفاده در کشاورزی برای افزایش رشد و عملکرد درختان خرما است.

این کود حاوی ترکیباتی از عناصر غذایی اصلی مورد نیاز گیاهان خرما است که از جمله آن‌ها می ‌توان به نیتروژن، فسفر، پتاسیم و عناصر کم‌مصرف مانند روی و منگنز اشاره کرد.

با استفاده از این کود، گیاهان خرما بهترین شرایط را برای رشد و توسعه خود پیدا می ‌کنند.

این کود به عنوان یک منبع غذایی متعادل برای گیاهان خرما عمل می‌کند و بهبود کیفیت و مقدار محصولات را ارتقاء می ‌بخشد.

استفاده منظم از کود سولوپتاس می ‌تواند به تقویت ساختار خاک و افزایش توانایی آن برای نگهداری رطوبت کمک کند، که نتیجه ‌اش بهبود عملکرد و عمر مفید درختان خرما خواهد بود.

کود سولوپتاس

کود سه بیست برای خرما

کود سه ‌بیست یکی از کود های مورد استفاده در کشاورزی برای تقویت رشد و عملکرد گیاهان است، به ویژه در کاشت خرما کاربرد بسیار دارد.

این کود حاوی نیتروژن، فسفر و پتاسیم است که بهبود درختان خرما را تسهیل می ‌کند.

با افزایش تولید برگ و ریشه، سهولت در جذب مواد غذایی و بهبود کیفیت محصول را فراهم می‌کند.

کود سه ‌بیست همچنین باعث افزایش مقاومت درختان خرما در برابر بیماری‌ها و شرایط نا مساعد محیطی می‌شود و بهبود سیستم دفاعی گیاه را تقویت می ‌کند.

 

فروش عمده کود مخصوص مرکبات + تضمین قیمت

کود اختصاصی مرکبات

فروش عمده کود مخصوص مرکبات با تضمین قیمت یک راه کار مطمئن و اقتصادی برای کشاورزان است که می ‌خواهند بهره‌وری و عملکرد محصول خود را افزایش دهند، این کود ها، با ترکیبات بهینه شده برای نیازهای مخصوص مرکبات، باعث ارتقای کیفیت و میزان عملکرد می‌شوند، همچنین، تضمین قیمت اطمینانی برای کشاورزان فراهم می‌کند که هزینه ‌های خود را مدیریت کنند و از سود آوری مطمئن در فصل کشت بهره ‌مند شوند.

کود NPK برای مرکبات + مشخصات و قیمت خرید

کود NPK یکی از کود های مهم و متعارف است که شامل ترکیبات اصلی نیتروژن (N)، فسفر (P) و پتاسیم (K) است.

برای مرکبات، به خصوص درختانی مانند نارنگی، لیمو، و پرتقال، استفاده از این کود مفید و ضروری است.

این ترکیبات اصلی کود NPK اثرات مختلفی روی رشد و توسعه مرکبات دارند.

نیتروژن برای رشد برگ و ساقه، فسفر برای تقویت ریشه و گل دهی، و پتاسیم برای تقویت مقاومت در برابر بیماری ‌ها و تنظیم فشار اسمزی در گیاهان و  مرکبات اهمیت دارند.

با توجه به نیازهای مختلف مرکبات و ویژگی‌های خاص خاک، ممکن است نیاز به تنظیمات خاصی از این کود ها داشته باشید.

قبل از استفاده، بهتر است با یک کشاورز متخصص مشورت کنید تا مقدار و زمان مناسب استفاده را تعیین کنید.

در مورد قیمت خرید، آن به عواملی مانند نوع و برند کود، میزان تقاضا و عرضه در بازار، و وضعیت اقتصادی بستگی دارد.

برای اطلاعات دقیق ‌تر، می‌توانید با فروشند گان محلی یا آنلاین تماس بگیرید و قیمت ‌های فعلی را استعلام کنید.

کود NPK

کود فروت ست برای مرکبات + افزایش گلدهی

کود فروت ‌ست، یک ماده‌ی مورد استفاده در کشاورزی است که برای تقویت رشد و توسعه ‌ی گیاهان مرکبات از آن استفاده می‌شود.

این کود حاوی ترکیبات مختلفی از عناصر غذایی مورد نیاز گیاهان است که بهبود میزان رشد، تنظیم رنگ و عطر میوه‌ها و افزایش گل دهی را تسهیل می‌کند.

با اعمال این کود به زمین، گیاهان مرکباتی مانند پرتقال، لیمو، نارنگی و گریپ ‌فروت، با نیازهای غذایی خود سازگاری بیشتری دارند و از نتیجه‌ی بهتری برخوردار می ‌شوند.

استفاده از این کود به عنوان یک ابزارمؤثر در کشاورزی، به کاهش کلفتی میوه‌ها، افزایش مقاومت در برابر بیماری ‌ها و حشرات، و بهبود کیفیت محصولات منجر می ‌شود.

از طریق تقویت گلدهی، تعداد و کیفیت میوه‌ها افزایش می ‌یابد که در نهایت به افزایش سود دهی باغبانی کمک می ‌کند.

کود فروت ست

کود اسید هیومیک برای مرکبات + فروش ویژه

کود اسید هیومیک یک ترکیب عضوی است که از مواد آلی پسماندی تولید می ‌شود و برای افزایش رشد و توسعه مرکبات بسیار مؤثر است.

این کود حاوی اسید هیومیک است که مواد آلی با کربن پایین را به گیاهان ارائه می ‌دهد و از جمله این فواید عبارت است از:

  • افزایش جذب عناصر غذایی توسط ریشه‌ها.
  • بهبود ساختار خاک و افزایش تهویه و تخلخل خاک.
  • تقویت سیستم ایمنی گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات.
  • تحریک رشد ریشه‌ها و افزایش تولید مثل.
  • افزایش کیفیت و مقاومت در برابر تنش‌های محیطی مانند خشکی و شوری.

فروش ویژه این کود برای مرکبات باعث جذب بیشتر کشاورزان می ‌شود.

این فروش ویژه معمولاً به صورت تخفیف ‌های ویژه، هدایای اضافی یا بسته ‌بندی‌های خاص ارائه می ‌شود تا توجه بیشتری به محصول جلب شود.

این اقدامات باعث افزایش فروش و شناخت بیشتر برند در بازار می‌شود و کشاورزان را به استفاده از این محصول تشویق می‌کند.

کود اسید هیومیک

کود گوگرد مایع برای مرکبات + مقدار مصرف

کود گوگرد مایع یکی از مهمترین کودهای مورد استفاده در کشاورزی برای رشد بهتر و پرورش مرکبات است.

این کود دارای سولفور است که یکی از عناصر غذایی اساسی برای گیاهان می باشد و نقش مهمی در تقویت ساقه ‌ها، برگ‌ها و میوه‌ها دارد.

مصرف این کود برای مرکبات متناسب با نیاز گیاه و خاک است و معمولاً در فصل رشد فعالیت زیادی دارد.

استفاده از کود گوگرد مایع برای مرکبات باعث اصلاح ساختار خاک و افزایش میزان تولید و کیفیت محصول می ‌شود.

مقدار مصرف این کود بستگی به نوع مرکبات و وضعیت خاک دارد.

به طور معمول، برای هر هکتار از باغات مرکبات، حدود ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر از کود گوگرد مایع مورد نیاز است؛ اما این مقدار ممکن است بسته به تحلیل خاک و نیاز گیاه، تغییر کند.

این کود باید با دقت و با رعایت دستورالعمل ‌های تولید کود استفاده شود تا بهترین نتایج حاصل شود و از آسیب به گیاهان جلوگیری شود.

کود گوگرد